pyama huismuziek!

ja issie too much? ja kd8 707 doe eens ol' skool :D
ja nou op het eerste gehoor dan... de crash op het einde is ook lekker fout :D
die lompe tyree hiphouse achtige kick in het laatste gedeelte is wel lekker...

leuk contrast die jazzy stukjes met die mechanische beat zo...

ja hij staat wel wat te hard afgemixt misschien.. maar krijg de sound niet zo goed met die unit.... argh

ik kan ook eigenlijk helemaal niet afmixen ;)

hehe dit is 'm.. hij is bijna 1 jaar en komt uit Spanje (Madrid). Hij houdt net als z'n baasje ook wel van italo ;)
Ik heb er nog drie rondlopen trouwens, maar hij is wel de herrieschopper van het stel 8)

Attachments

• 100_1358.jpg
    100_1358.jpg
    52,3 KB · Bekeken: 71
hehe dit is 'm.. hij is bijna 1 jaar en komt uit Spanje (Madrid). Hij houdt net als z'n baasje ook wel van italo ;)
Ik heb er nog drie rondlopen trouwens, maar hij is wel de herrieschopper van het stel 8)

haha té mooi!

heb je geen foto van die kat live op de tr-909 ;)

zou ik wel als artiesten plaatje willen

maar dat klinkt leuk!
als pyamadrager kan ik je verzekeren dat het dragen van pyama's niet zo klinkt, tenzij je st. germain aan hebt staan tijdens het dragen natuurlijk :okdan:
kijk nog even naar de volumes op het laatste stukje, daar gebeurt wat raars in het laag vooral.

Laatst gewijzigd:
maar dat klinkt leuk!
als pyamadrager kan ik je verzekeren dat het dragen van pyama's niet zo klinkt, tenzij je st. germain aan hebt staan tijdens het dragen natuurlijk :okdan:
kijk nog even naar de volumes op het laatste stukje, daar gebeurt wat raars in het laag vooral.

je bedoelt als die debiel harde kick erin komt :o:

of het allereinde?

Back