Hello world!

Fingers

Nieuwkomer
Dag lieve mensen/knoppendraaiers/computerfreaks,

vandaag heb ik me een registratie op synthforum kado gedaan, dus laat ik me even voorstellen.
Ik ben een pianist/toetsenist uit het heerlijke Brabantse land. De loopbaan begon als even vage als
idealistische jazzpianist aan het Brabants Conservatorium. Helaas bleken al die verhalen van
goedbedoelende tantes en leerkrachten over een bestaan aan de rand van de samenleving na het
behalen van het diploma niet helemaal op leugens te berusten, dus tegenwoordig maak ik, om iets
meer dan alleen consumptiebonnen te verdienen, de muziek voor een dinnershow.

Omdat de laatste jaren mijn interesse voor de combinatie van muziek/geluid en computers steeds is
toegenomen en ik daar graag professioneel iets mee wil gaan doen, denk ik er sterk over om de
sounddesign-opleiding van de HKU te gaan doen.

Ik ben hier om op schandelijke wijze van jullie kennis misbruik te maken, maar natuurlijk zal ik threads
over gebieden waarop ik mezelf deskundig mag noemen in de gaten houden en waar mogelijk een
nuttige bijdrage te leveren.

Greetz,

Fingers.

Re: Hello world!

Origineel geplaatst door Fingers
Ik ben hier om op schandelijke wijze van jullie kennis misbruik te maken, maar natuurlijk zal ik threads
over gebieden waarop ik mezelf deskundig mag noemen in de gaten houden en waar mogelijk een
nuttige bijdrage te leveren.

Greetz,

Fingers.

Genoeg kennis en onwetendheid hier...dus leef je uit :D
Welkom op het Synthforum:okdan:

fingers.gif

HELLO..!!

Back