Jep, het is lastig tegenwoordig met die prijzen voor Vintage, maar tot nu toe heeft geduldig zijn altijd wel gewerkt, dus dat doe ik nu ook maar ff. De ebayprijzen gaan helemaal nergens over in ieder geval.
Thanks, maar dit is een vreemd geval. Dit is namelijk dezelfde aanbieder als de vorige (bovenstaande) die je aanwees.
Ik heb hem destijds gelijk gebeld en hij gaf aan de SQ10 al verkocht te hebben voor 900 euro. De advertentie heeft er nog een tijd gestaan en uiteindelijk is er ook tot bijna 900 geboden door verschillende bieders.
Nu staat ie weer te koop
Ik heb trouwens ondertussen wel al een SQ10 gevonden, dus deze mag wat mij betreft op slot.
Allen bedankt voor het meezoeken!
Ik was aan meebieden met de Monopoly maar 1000 Euro gaat ook mij veel te ver. Heb me dus weer teruggetrokken. Er worden in dit komende jaar nog wel meer Monopoly's aangeboden. Ben dus zoekende.....
De SQ10 die ik heb heeft een stuk minder gekost!! En hij doet zeker wat ik wil. Er moet wel wat worden gerepareerd, maar het werkt en dat is het belangrijkste!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.