Ook ik ...

grumbl

Nieuwkomer
zit al even te 'lurken' op dit forum, maar had me nog niet voorgesteld :

• Een 40-jarige it-er 'in between opportunities' ( oftewel even werkloos ;) ) ...
    Ik heb heel wat tijd over, en wil die oa invullen door oude hobbies opnieuw op te pakken. Muziek maken is daar een van.
  • In het verleden in het bezit van of gewerkt met Korg MS20/SQ10, Gem, Oberheim sampler, en nog meer apparatuur ( modules, effectprocessors enz. ). Tot 2006 af en aan met diverse muzieksoftware gewerkt, maar de laatste 4 tot jaar zo goed als niet ...
  • Kwam er een aantal weken terug achter dat van mijn oude stoffige Kawai K1, die bijna als laatste der mohikanen achterbleef, naast een afgebroken pookje, een aantal toetsen niet meer mee wilden werken. Dat ie achter de deur van mijn kantoor/studio/logeerkamer stond zal daar enigszins mee te maken gehad hebben...
  • Brede muzieksmaak, van progrock tot trance, ambient tot klassiek, experimentele jazz tot reggae, minimal music tot deathmetal. Als het me maar pakt. In het verleden muziek gemaakt die door een van mijn toenmalige vrienden 'ambient reggea' genoemd werd.
  • Afgelopen week 1 pc leeggemaakt van onnodige hardware, deze wordt morgen opnieuw ingericht. Dual boot met o.a. Ubuntu Studio. Ik wil zoveel mogelijk mijn muzieksetup Windows-vrij houden.
  • Afgelopen avond van forumlid 'meinte37' een Alesis Fusion overgenomen. Zal moeten kijken of de software hiervoor via Wine werkt ...
  • Er komt nog wel wat apparatuur en software bij, maar het begin is er weer...
Zo, dat was wel even genoeg voor nu ...

welkom, ook jij ;)

Back