• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Naps Premium FX [Hologram, Old Blood, Meris] + MPC Live II Uitverkoop!

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Nap

Nieuwkomer
Het ging onverwacht hard met de eerste items op Marktplaats, en aangezien ik toch wat vragen kreeg over al verkochte producten terwijl ik mijn ad niet meer aan kon passen, maak ik deze nieuwe aan.

Afgelopen jaren heb ik plezier gehad met allerlei hardware fx, maar in de praktijk gebruik ik toch vaker plugins. En ik had weer eens een MPC gekocht met het idee van onderweg muziek maken, maar dat komt er gewoon niet van. Kortom: het is tijd om uit te dunnen en eens wat plaats te gaan maken hier.

Alle gear is in zo-goed-als-nieuw-staat en compleet met voeding etc voor zover die origineel ook meegeleverd werden.

Hologram Microcosm€ 550
Old Blood Noise Endeavours Dark Star Stereo€ 290
Meris LVX€ 600
Meris MercuryX€ 600
Akai MPC Live II incl 250GB SSD met veel samples en extra plugins (onder voorbehoud license transfer / account overzet opties) + MPC Bible V3€ 850

Ik heb momenteel (echt!) geen interesse in ruil. Afhalen in Rosmalen of verzending op kosten en risico koper.

Attachments

• darkstar.jpg
    darkstar.jpg
    295,2 KB · Bekeken: 138
  • microcosm.jpg
    microcosm.jpg
    201,4 KB · Bekeken: 119
  • mercuryx.jpg
    mercuryx.jpg
    116,9 KB · Bekeken: 124
  • mpc.jpg
    mpc.jpg
    125,5 KB · Bekeken: 121
  • lvx.jpg
    lvx.jpg
    150 KB · Bekeken: 127
De Microcosm is vandaag verkocht. De Merissen (Merii?) waren misschien wat te ambitieus ingestoken dus een gepaste reductie.

Hologram Microcosm€ 550 VERKOCHT
Meris LVX€ 600 € 575
Meris MercuryX€ 600 € 575
Akai MPC Live II incl 250GB SSD met veel samples en extra plugins (onder voorbehoud license transfer / account overzet opties) + MPC Bible V3€ 850

De pedalen gaan dit weekend ook op Reverb, bespaar me het gedoe en koop nu. Goed bod wordt altijd in overweging genomen.

Meris LVX€ 575
Meris MercuryX€ 575
Akai MPC Live II incl 250GB SSD met veel samples en extra plugins (account takeover) + MPC Bible V3€ 850 €750

De MercuryX is inmiddels verkocht aan een bijwijlen sympathiek forumlid. De rest is er nog.

Meris LVX€ 575
Meris MercuryX€ 575 VERKOCHT
Akai MPC Live II incl 250GB SSD met veel samples en extra plugins (account takeover) + MPC Bible V3€ 750

Meris LVX€ 575
Akai MPC Live II incl 250GB SSD met veel samples en extra plugins (account takeover) + MPC Bible V3€ 750

Inruiloptie: Torso S-4 Sculpting sampler

Kom op mensen, beetje GAS erop!

Old Blood Noise Endeavours Dark Star Stereo€ 290 € 270
Meris LVX€ 575 € 550

Mooi spul hoor:

Dark Star Stero:

LVX:

Inruiloptie: Torso S-4 Sculpting sampler

Back