TB303

Status
Please reply by conversation.
Toch maar wel 1 dan? Ik hoop dat je een mooi exemplaar vind.:okdan:

Zijn er nog wel? Ik zie ze niet meer zo vaak voorbijkomen. Suc7 iig met je zoek :okdan:

en toch ik soms er wel weer een willen hebben maar dan eentje waar geen tekst meer op zit :D Zo ontzettend afgeragd dat hij niet zou misstaan tussen het huisvuil, zodat ik er lekker verder op kan raggen, want als je voor je gevoel er niet op kan raggen heb je der geen kut aan, en dat was een beetje het geval met dat mint exemplaar van mij. Dus nu ooit nog eens een afgeragde vinden voor €600 :bekdicht:

Wat heet raggen, ik heb een mint en een met wat slijtage om de pots maar ik behandel ze allebij gewoon normaal zoals ik ook mijn andere instrumenten normaal behandel. Om slijtage om de cutoff pot te voorkomen zou je er ook een langere of hogere cap op kunnen zetten.

Hmm voor de slijtage van de verf zou je ook een plastic doorzichtige overlay kunnen maken of ergens laten maken.

Of een houten doos (sigarenkist) met wat gaten erin.

Van mooie exemplaren krijg je stress :D beter een afgerachtte, dan durf je hem tenminste te gebruiken.

ik wil mijn synths VIES VUIL EN VETTIG, paint chips eraf, en een muf geurtje ..moet wel nog gaan.. :D :L

Tja als je dat mooier vind.
Hoeft niet mooi te zijn, als het maar klinkt. Je kunt hem ook een zilverkleurig likje verf geven. Je originele body blijft zo in ieder geval in tact en wordt door je live sessie niet beschadigd.

Status
Please reply by conversation.
Back