HAYO
Stamgast
Ik zoek dus een tb303 geen cloon!!!
zonder mods!!!
let me know
groetjes Hayo
zonder mods!!!
let me know
groetjes Hayo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hoop ik ook!! 

Ik heb de mijne in mint staat een 3kwart jaar geleden verkocht met doos en alle poespas erbij aan 1450euro incl. verzenden.

Zo ontzettend afgeragd dat hij niet zou misstaan tussen het huisvuil, zodat ik er lekker verder op kan raggen, want als je voor je gevoel er niet op kan raggen heb je der geen kut aan, en dat was een beetje het geval met dat mint exemplaar van mij. Dus nu ooit nog eens een afgeragde vinden voor ā¬600 

ik heb er 1 te koop:
http://www.2dehands.be/muziek/muzie...rees-72223586.html?qq=tb-303&pcpl=&pc_id=&afd=
ik woon in Belgiƫ...

Hmm voor de slijtage van de verf zou je ook een plastic doorzichtige overlay kunnen maken of ergens laten maken.
Van mooie exemplaren krijg je stressbeter een afgerachtte, dan durf je hem tenminste te gebruiken.

Of een houten doos (sigarenkist) met wat gaten erin.
Hoeft niet mooi te zijn, als het maar klinkt. Je kunt hem ook een zilverkleurig likje verf geven. Je originele body blijft zo in ieder geval in tact en wordt door je live sessie niet beschadigd.Tja als je dat mooier vind.