• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie SR-24·4 - Novation KS-Rack - Digitech TSR-24S - Alesis 3630 - M-Audio SP-8B's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Arthur

SpeakertortureR
Mackie SR-24·4 - Novation KS-Rack - Digitech TSR-24S - Alesis 3630 - M-Audio SP-8B's

Te koop:

- Mackie SR-24·4 VLZ (geen pro) mengtafel
(indien gewenst met manual in digitale vorm)
vraagprijs 1100 euro

- Novation KS-Rack synth
gloednieuw, serienummer 000292
inclusief doos, manual
vraagprijs 750 euro

- Digitech TSR-24S met kleine beschadiging aan voorzijde (foto op aanvraag)
inclusief manual
vraagprijs 150 euro

- Alesis 3630 dual channel compressor / limiter
inclusief manual & adapter
vraagprijs 85 euro

- M-Audio Studiophile SP-8B monitor speakers
met frequency response print van elke speaker
manual in digitale vorm aanwezig
8 maanden oud, in perfecte staat
vraagprijs 420 euro

Laatst gewijzigd:
Re: Mackie SR-24·4 - Novation KS-Rack - Digitech TSR-24S - Alesis 3630 - M-Audio SP-8B's

Re: Mackie SR-24·4 - Novation KS-Rack - Digitech TSR-24S - Alesis 3630 - M-Audio SP-8B's

Origineel geplaatst door Arthur
vraagprijs 120 euro

Nix ten nadele van jou, Arthur... maar ff een tip voor iedereen: de 3630 staat nu voor € 120,-- nieuw bij Dirk Witte in A'dam.

Zeer terechte opmerking.

Vraagprijs gewijzigd, ik ben de slechtste niet.. :biertje:

De monitor speakers zijn wellicht al verkocht. :frons:

PS: ik ben ook naar het één & ander op zoek dus wellicht is een (gedeeltelijke) ruil actie mogelijk.. al ben ik daar eigenlijk niet zo voor.. maar wie weet :confused:

Ik ben op zoek naar:

Behringer DDX3216 digitale mengtafel
Dynaudio BM6A monitor speakers

Laatst gewijzigd:

Joh, kijk dan naar m'n posting bovenaan :eureka: :

Te koop:

vraagprijs 85 euro

Re: Re: Mackie SR-24·4 - Novation KS-Rack - Digitech TSR-24S - Alesis 3630 - M-Audio SP-8B's

Re: Re: Mackie SR-24·4 - Novation KS-Rack - Digitech TSR-24S - Alesis 3630 - M-Audio SP-8B's

Joh, kijk dan naar m'n posting bovenaan :eureka: :

Hee grappig... hoe doe je dat een bestaande post wijzigen?

Laat maar .... ik zie het al!!

P.S. goede prijs!

*** UPDATE ***

De Mackie SR24-4 is niet meer te koop.

De Alesis 3630 is verkocht.

De M-Audio SP8's zijn verkocht.

De KS Rack is er nog altijd voor 750 euro's, absolute nieuwstaat.

De TSR-24S.. dit was echt een top model FX processor, 2 in 4 uit, veel mogelijkheden, je kunt zelf modulair effecten achter mekaar / aan mekaar hangen en aan de outputs assignen. Maar goed, hij is al wat op leeftijd en heeft een lichte beschadiging (alleen uiterlijk, intern 101% in orde!).. dus.. 120 euro of doe een bod.

Ks rack heb ik ook en ik wil niet lullig doen maar ik heb hem nieuw voor 869 euro. maar een verschil 119 euro maar ja alle beetjes helpen. Wel moeten afpingelen.

Vind je een verschil van 119 euro dan te weinig ??? Ding is GLOEDnieuw, heeft ongeveer 123 seconden aan gestaan.. je had beter deze kunnen kopen dacht ik zo. :eureka:

Het aanpassen van de eerste post is overigens totaal niet gewenst en niet de bedoeling.
Liever hebben we dat je een nieuwe post zet met daarin de wijzigingen.

Zo proberen we alles ordelijk en netjes te houden.

Origineel geplaatst door matt second
Het aanpassen van de eerste post is overigens totaal niet gewenst en niet de bedoeling.
Liever hebben we dat je een nieuwe post zet met daarin de wijzigingen.

Zo proberen we alles ordelijk en netjes te houden.

Bij deze mijn nederige excuses.. :halleluja

Kom op mensen, straks komt er nog stof op en daar wordt niemand beter van =(

Heb nog altijd de KS-Rack (gloednieuw) voor 725 euro (vraagprijs)

En de Digitech TSR24. Deze heeft een lichte uiterlijke beschadiging (is stukje van de voorkant af) maar werkt nog 101%. Ik gebruik 'm alleen niet meer dus hij mag weg.. doe een bod!

Ik ben uitverkocht (op de TSR-24 na maar die komen ze volgens mij nog niet halen als ik er geld bij geef).

Dus sluiten deze handel

:slotje: :slotje: :slotje: :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back