Probleem Nord Modular met patch browser

conso

Fold it
Vandaag hing ik mijn Micro Modular aan m'n laptop. Eerste uur geen problemen, daarna was opeens de patch browser verdwenen. Ik kan'm wel aanvinken in het editor menu, maar ik zie'm nergens meer op het scherm.

Uiteindelijk de NM editor van de laptop gegooid en er opnieuw opgezet, M-Audio Midisport software opnieuw geinstalleerd, alle kabels eruit en er weer in, opnieuw opgestart en nog steeds hetzelfde verhaal. Maatje kwam langs met zijn Modular keys, die ook even aan mijn laptop gehangen en hetzelfde verhaal: ook hier is de patchbrowser niet te zien.

Iemand een idee waar ik moet zoeken (op die laptop blijkbaar)?

:okdan:

Laptop draait op XP met service pack 2 (ligt in m'n werkruimte, daar ben ik nu niet meer.) Daar heeft de Modular jarenlang goed op gedraaid, dus de specs van de laptop zijn het probleem niet.

Het lijkt erop dat die browser ergens opengeklikt verstopt zit nu, als dat mogelijk is?

Dat ga ik dinsdag proberen Niel, goeie tip!

Ik klooi eigenlijk nooit met de schermresolutie op dat ding, maar misschien is -ie er toch achter geschoven door gesleep met de muis.

Door de verzengende hitte pas vandaag weer het hok ingegaan, en door de resolutie even te veranderen heb ik de browser weer gevonden! :mega:

Back