Maestro (=Moog) MP phaser

ok dan your the man!
dat is zeker mogelijk de draadjes en het lipje zitten er nog aan aleen is het stukje waar je de plus in klikt weg

Afknippen die ouwe connector, draajes strippen, beetje krimpkous er over schuiven, solderen, dichtkrimpen.

dat is wat ik min of meer heb gedaan (krimpkous vervangen door gaffa (beetjeschaampte)) maar hij werkt weer! klinkt totaal anders als mijn mrmulti of rackphaser.

dat is wat ik min of meer heb gedaan (krimpkous vervangen door gaffa (beetjeschaampte)) maar hij werkt weer! klinkt totaal anders als mijn mrmulti of rackphaser.

Stukkie krimpkous kost 1 eu..Gaffa is klote voor dat doel.

jah zal vandaag of morgen eens langs de electroboer lopen

ik durfde het eigenlijk ook niet te posten.
maar ik dacht.
kopop, schouders recht, borst vooruit en laat maar komen die golf van van critiek

heej matthew, Doet die van jou ook een af en toe oversturen als de balls helemaal openstaat? of gooi ik dan het input singaal er te hard in? of hoord het gewoon zoiezo niet te gebeuren?
Ik weet niet welke van de mijn phasers het lekkerst is :P achterelkaar is in iedergeval ook erg lekker :P

heej matthew, Doet die van jou ook een af en toe oversturen als de balls helemaal openstaat? of gooi ik dan het input singaal er te hard in? of hoord het gewoon zoiezo niet te gebeuren?
Ik weet niet welke van de mijn phasers het lekkerst is :P achterelkaar is in iedergeval ook erg lekker :P

Oe,

dat weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Tenminste...als ik mijn gitaar gewoon gebruik overstuurt hij nooit.
Maare gitaar...dat is geen synth he...de output van een synth is veel hoger.

bij de mijn bass doet hij het ook niet maar bij mij poly 61 wel als ik hem zachter zet is het over

goh....
bedankt van deze enorm waardevolle toevoeging..
;)

Back