[gespot] 303 t shirts

yep die vind ik ook het mooist, hij word in verschillende maten aangeboden en ik heb net een mailtje aan de verkoper gestuurd met de vraag of ie ook naar nl verstuurd.

/edit/ hij verkoopt ook 909 shirts ---> check hier

Een shirt met een arp logo is ook niet verkeerd :D maar 303 is erg oke btw verkopen ze die shirts nog niet in A-Dam voor de toeristen.

Een trui laten bedrukken all over (front, back, sleeves) met een modulaire synth?

En dan inclusief patchkabels, met klitteband aan de uiteinden.

Animo?

Heb toevallig 2 weken geleden een shirt (longsleeve) gekocht met een 303 erop. In het wit de 303 op een zwart shirt. En bij blacklight staan er heel groot de cijfers 303 onder het apparaatje. Ziet er wel leuk uit. Ze hadden ook shirts van de 909 en 808. Longsleeves en t-shirt. Te verkrijgen bij een shopje in Amsterdam op de Nieuwedijk (vlakbij de Midtown store) Onderin zit een platenzaak, waar ik de naam zo niet van weet. Die gast van de winkel heb ik nog ff mee staan praten. Ze waren live bezig in de winkel met een pc met Reason om wat muziekjes te maken. Klonk allemaal wel leuk. Wellicht handig voor diegenen die op zoek zijn naar zo'n shirt. Ik heb ze zelf al eens willen maken. Maar het is vrij kostbaar om een goede afdruk te maken voor maar 1 shirt. Als we nou met meer man tegelijk zoiets doen kan het wel rendabel zijn. Ik heb een goede tekening van de 909 in de handleiding mijn mijn 909 zitten die daarvoor te gebruiken is. Iemand interesse...? Kunnen we een shop maken met hele scherpe prijzen voor eigen forumleden...:okdan:

Shakedown in AMsterdam
\

Nieuwedijk

t-shirts van

c64
tr909
808
tb303
dr groove
moog
atari and so on! ;)

Ik heb een shirt van "Criminal Records" daar staat een 303 in "glow in the dark" groen achterop. Lucky me! :D

Ook vet!

http://www.cafeshops.com/psyroadie.6479937

Voorkant:
6479937_F_tn.jpg

Achterkant:
6479937_B_tn.jpg

Vooral die achterkant met chord wheel is cool!
Tb-303-Scale.gif

Origineel geplaatst door mindscan
Weet iemand waar je die atari logo shirts kan kopen?

Volgens mij hebben ze die ook bij dat winkeltje op de Nieuwendijk in Amsterdam.

Origineel geplaatst door mindscan
Weet iemand waar je die atari logo shirts kan kopen?
Volgens mij kun je beter vragen waar je die NIET kunt kopen.

Waarom draagt iedereen weer zo'n shirt en als je dan een secret handshake doet dan kijken ze je aan alsof je gek bent! "Atari? Is dat een computer?"

Tjeemig de peemig , heb ze hier niet gezien .
Lekker prut dus , als ze ook al bij de bijenkorf liggen.

Maar ja, m'n ATARI is wel m'n fav. sequencer, en een 't is een mooi logo.

Laatst gewijzigd:
OOk leuk: je koopt een pak speciale 'sheets' voor in je printer; print een mooie foto van wat-dan-ook uit en strijkt die 'sheet' op je t-shirt, trui, etc. .. Die 'sheets' kan je zelfs bij de HEMA kopen en zijn niet zo duur..
Kan je een kledingstuk naar keuze nemen!! (ook qua kwaliteit v/h kledingstuk!)

Je kunt natuurlijk ook ff je oma vragen of die een 303 wintertrui voor je wil breien.... :D

Origineel geplaatst door crx303
Je kunt natuurlijk ook ff je oma vragen of die een 303 wintertrui voor je wil breien.... :D

Moet je wel duidelijk zeggen anders heb je straks 303 mooie wintertruien.8o)

Back