Ok, waarschijnlijk een teken dat mijn gearlust te ver gaat. Maar vannacht een rare droom.
Ik was een video aan het kijken van mijn vriendin haar overleden vader. (niet dat er video's van hem zijn of dat ik hem ooit gekend heb). En tot mijn grote verbazing zag ik dat hij ook wat muzikant was. Hij had potverdikke een linndrum, een mpc1000, een rs7000 (niet zo speciaal die laatste 2, maar je moet het maar doen voor 1992) maar op de achtergrond zag ik ook nog een ARP2600 voorbij flitsen
. Er was nog gear, maar dat ben ik al vergeten.
Het mooie is dat het nog allemaal op de zolder staat bij de grootmoeder van mn vriendin. Maar we leven in ruzie (wat ook niet klopt met de realiteit) dus moet ik gaan inbreken, de zolder op en die ARP naar buiten smokkelen.
Wou juist met de inbraak beginnen, maar werd wakker
Wat is jouw raarste synthdroom? (dit is ook wel de eerste van me)
Ik was een video aan het kijken van mijn vriendin haar overleden vader. (niet dat er video's van hem zijn of dat ik hem ooit gekend heb). En tot mijn grote verbazing zag ik dat hij ook wat muzikant was. Hij had potverdikke een linndrum, een mpc1000, een rs7000 (niet zo speciaal die laatste 2, maar je moet het maar doen voor 1992) maar op de achtergrond zag ik ook nog een ARP2600 voorbij flitsen
. Er was nog gear, maar dat ben ik al vergeten.Het mooie is dat het nog allemaal op de zolder staat bij de grootmoeder van mn vriendin. Maar we leven in ruzie (wat ook niet klopt met de realiteit) dus moet ik gaan inbreken, de zolder op en die ARP naar buiten smokkelen.
Wou juist met de inbraak beginnen, maar werd wakker

Wat is jouw raarste synthdroom? (dit is ook wel de eerste van me)