Grote SF meeting 11 september 2010 in Nijmegen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vcovca

NOXGENUS
Was zeker leuk, de mini meeting van RSB... maar het proeft naar meer. En voor mij het liefst om de hoek. Dus laat ik de kleinde zaal van Doornroosje weer eens reserveren voor eind september.

Ik ga ook proberen de zaal 's nachts te hosten. Dan kom ik al snel uit op de 11e of de 25e. De 11e is met meneer Beltram in de grote zaal en de 25e met RadioSlave. Dus beiden best leuke nachten. Als er mensen zijn die dan 'n plaatje willen draaien of nog liever, live willen speulen... gaarne! En geen gebeuk... dat hebben we al in de andere zaal.

Laatst gewijzigd:
dat klinkt mij als muziek in de oren, echter, impliceer je hier ook dat je enigzins vaardig moet zijn in het spelen van muziek? :)

Nee hoor.. vooral niet voor de meeting. Voor daarna zal er toch iemand zijn die kwaliteits controle uitvoert. De programmeur van Doornroosje namelijk.

Als jij met je electronische blokfluit Slayer kan spelen mag je van mij mee doen :-P

Slayer.........!!!!!!

Oooh, daar ga ik weer proberen bij te zijn. Vorige keer in Doornroosje was ook top.

Ha cool...dan probeer ik ook weer met al het volk te komen.
Natuurlijk neem ik dan weer wat blinkends of met lampjes mee voor de vrouwlijke bezoekers ;)

ik wil ook wel komen, Nijmegen is een coole stad so count me in !

Klinkt koel, ik ga es effe kijken of het lukt datum vrij te houden. Als de SH voor die tijd af is sleep ik die mee, en anders wordt t niet veel soeps kwa hardware verder denk ik

...in geen verplichte hardware meeting. Als je iets moois heb op je laptop mag het ook mee.

hartstikke leuk en initiatief rijk

Hardware is altijd leuk toch? Als er geen hardware komt, kom ik ook niet haha

MEH... je hebt vast wel iets bij het grofvuil staan wat interesant genoeg is voor de meeting.

Maaruuuuh, het staat VAST!

Zaterdag 11 september in Doornroosje. Ik maak zondag effe 'n mooi stukje voor de voorpagina. Kan Hill um daar vast plakken. Overdag meeting, 's avonds setjes van mensen. LEt wel, Joey Beltram in de grote zaal... dus tot 2 uur mag het vrij vreemde muziek zijn. Maar na 2en moeten we er 'n beetje voor zorgen dat er 'n hoop mensen bij ons blijven plakken. Als wij iedereen weg jagen willen er namelijk zo'n 700 mensen in de grote zaal staan... en da past nie!

Dus wil je 'n liveset geven of ken je best goed plaatjes draaien, stuur 'n demo naar m'n PB gedoe...

En Hill, als je dit leest, of 'n andere mod... ik maak vanacht 'n kort stukje voor de voorpagina en 'n draad met 'n lang stukje met uitleg hoe en wat. Ge ziet ut wel...

das een betere duidelijk afspraak een een rijtje inkoppen hiltreeeee
kan dat wie / wat meeneemt
kan toch extra post boven de post ofso

evt blijfk by mn setup tr606/cs30bbd delay magish
kank so uurtje vullen [zonder zelf inslaap te vallen :D

kan toch extra post boven de post ofso

Das 'n idee... maar de 11e staat i.i.g. VAST!

Stoeltjes komt goed. Stroom wederom ook.

Verander in de titel "eind" maar in "11" dan Hill...

Dus mensen die nu komen:

Hilltree + aanhang..
RSB met CR8000 en JX3P met PG200
major-hostage

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back