Grote SF meeting 11 september 2010 in Nijmegen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Joey Beltram! Ik heb zijn album 'The Rising Sun' helemaal kapot gedraaid hier thuis! tering wat voor een hard album is dat.

Maak ik kans als ik een CD setje in stuur als demo?

zou graag eens komen kijken, zijn er kosten en wordt het mij kwalijk genomen als ik niet kom als ik toezeg te komen (begin in september aan een nieuwe opleiding, en kan zodoende geen zekerheid bieden over mijn beschikbaarheid de 11e)? anderzijds :verkoght:

Lijkt me wel cool, ik zit tegen die tijd toch op kamers in Nijmegen, dus 't is om de hoek

Als je je aanmeld en je komt niet is dat jammer, maar meer voor jezelf want je mist al die gezelligheid ;)

Joey Beltram! Ik heb zijn album 'The Rising Sun' helemaal kapot gedraaid hier thuis! tering wat voor een hard album is dat.

Maak ik kans als ik een CD setje in stuur als demo?

Stuur eeerst maar 'n linkje naar iets..

Iedereen neemt z'n eigen dingetje mee. Iets wat ie wil showen.. weet ik wat. Modulair, mono synths, koffer synths, alles was er wel zo'n beetje. Dus eigenlijk zijn er heel veel kleine workshops :D

Joey Beltram!
ik heb een aantal plaatjes van m...
van acid, acid-techno, techno tot beuken met Vortex....
de oude (eind 80's tot 1991) plaatjes vind ik zelf het beste :)
hoe hard mag het maximaal knallen ?
edit: stijlen gezien, denk dat hardcore acid ietsje te is.
Niel ga/wil je livesletten????
als je je bpm omlaag gooi naar 150-165 zou het dan nog teveel beuken?...

als ik me opgeef... wordt het één en al improvisatie :P :D

@VCOVCA
is de kleine zaal ook toegankelijk voor publiek???

@VCOVCA
is de kleine zaal ook toegankelijk voor publiek???

...'s nachts wel. Overdags alleen SF volk.

Heheh... HAKKUUUUUUUUH!

Ik ken de gemiddelde Doornroosje bezoeker. Denk dat dat te snel is.

Hier 'n lijsje...

iets gefreaktere acidloops dan ja, en iets meer variatie, maar wel met een techno arrangement.

Iets richting:

en het oudere acid hardcore werk van buzz fuzz, gizmo met wat nieuwe invloeden met de kicks van nu. Maar zoals ik al zei, het wordt waarschijnlijk al snel te hard en misschien te hardcore voor wat de programeur toelaat. Laatste waar je op zit te wachten is het verkeerde volk op je feest :D

Kan m'n JX8P met PG800 meenemen, of JP8080, of Waldorf Pulse, of iets anders uit m'n sig. Iig m'n TH MPS als ik m'n midi-trigger printje binnen heb (of m'n DR-220E gewoon eraan)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back