yamaha an200 versus korg ms200

jwhagenbeek

Ouwe rot
allebij noemen ze zich 200 en ik vraag me af waar die naam vandaan komt...
ik heb een korg ms200 en er is me een an200 aangeboden, heeft dat een toegevoegde waarde aan een liveset?

op het podium is het vooral een kwestie van veel tweaken. ik heb al onder andere een rmx1 als sequencer een yamaha dx200, een korg ms200, een korg electribe er1, wat soundmodules, wat doepfer spullen en een hoop effecten.

goeie topic omdat de an200 ws de tegenbeetje vd norlead ..same peiod

s aardig gebruiks vriendelijk leuke instapper voor velen ...wordt toch niet meer gemaakt toch

allebij noemen ze zich 200 en ik vraag me af waar die naam vandaan komt...
ik heb een korg ms200 en er is me een an200 aangeboden, heeft dat een toegevoegde waarde aan een liveset?

op het podium is het vooral een kwestie van veel tweaken. ik heb al onder andere een rmx1 als sequencer een yamaha dx200, een korg ms200, een korg electribe er1, wat soundmodules, wat doepfer spullen en een hoop effecten.

Is het geen MS-2000 die je hebt, i.p.v. MS-200? En naam MS-2000 is afgeleid van Korg MS-20.

oja denk dat bv de nordlead ..tov de korg ms2000 verliestd qa mogelijkheden
toch heeft de nord shizzle ..op veel fronten gewonne voormij

nl1/nordrack2 en nu nordmod. aanwezig

gewoon goede machientjes
oja ging over an200 nooit gehad
wel de dx200 erg leuk fx bakkie met knoppen

ja de dx200 heb ik ook. een van mn favs maar dat is dan ook echt wat anders dan een va. ik denk dat de ms200(0) het wint qua functies van de an200 maar vind de knopjes wat lullig voor live gebruik, waarom is een beperkte 303 zo geliefd? omdat ie zo simpel is. ik heb liever een goede synth met een paar dedicated knoppen dan een knoppenbak vol. nou is de ms2000 nog best heel overzichtelijk en je kunt er echt de gekste dingen uithalen maar ik dacht voor gewoon wat zaagwerk kan een an200 de ms2000 misschien wel verslaan?

Back