B barkruk vintage/ retro / classic Lid sinds 10 juni 2010 Berichten 4 Locatie achterhoek 17 juli 2010 #1 Ik heb een studio quad waar ik wat mee aan het experimeneteren ben Nu knippert de program knop en ik kan niet verder Wie kan mij helpen.
Ik heb een studio quad waar ik wat mee aan het experimeneteren ben Nu knippert de program knop en ik kan niet verder Wie kan mij helpen.
R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 19 juli 2010 #2 wats probleem druk gewoon op program en andere preset ...en begin opnew door weer op edit ..en dan de gewenste fxweer isntellen leuk fx machientje hoor voor pro en beginner
wats probleem druk gewoon op program en andere preset ...en begin opnew door weer op edit ..en dan de gewenste fxweer isntellen leuk fx machientje hoor voor pro en beginner
gilox Stamgast Lid sinds 5 januari 2004 Berichten 194 Locatie BEVERLY GILS 202606 2 augustus 2010 #3 uitzetten en as je m weer aanzet de eerste van de vier menuknoppen ingedrukt houden