Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

dit ding ombouwen tot een midi keyboard om dan aan een VA'tje te hangen ?!liquidthrust schreef:Ik was eigenlijk op zoek was naar een midi keyboard voor mn rack synth toen ik over dit ding struikelde, in welke mate van het mogelijke valt dit ding eigenlijk om te bouwen tot een midi keyboard? Lijkt me mogelijk, niet? Liever dit beestje, dan een mid eighties plastiek vliegdekschip.

thnx mkII
Ik was eigenlijk op zoek was naar een midi keyboard voor mn rack synth toen ik over dit ding struikelde, in welke mate van het mogelijke valt dit ding eigenlijk om te bouwen tot een midi keyboard? Lijkt me mogelijk, niet? Liever dit beestje, dan een mid eighties plastiek vliegdekschip.![]()
. En ja einde discussie, mag slot op.Een beetje handige harry bouwt er een houten bekisting rond ofzo. Of overspuiten in een ander kleurtje.Vind de keyboards van tegenwoordig gewoon spuug lelijk, kan er niet aan doen.
hey R-ond, ja ik zat zelf al te denken om zo'n 49 key om te bouwen, een metalen chassis ofzo met mooie zwarte lak, heb niet voor niks een tuinhok achter staan. Of iets in de aard van mdf, houtpasta erover, schuren, primer, lak en voila