System Shock - This Is The New Shit (Hardcore)

System Shock

Ingeburgerd
Het laatste werk:
System Shock - This Is The New Shit (Hardcore)

Of luister het middels Youtube:

Ik hoor graag wat men er van vind.
We komen pas net om de hoek kijken en dat komt waarschijnlijk wel een beetje naar voren in de track.

Omdat we er achter kwamen dat er al een release inmiddels bestaat met dezelfde vocal hebben we het afmixen gelaten voor wat het is.

Nevertheless, have fun!
Commentaar is uiteraard ook welkom. :)

Gr. Robin

Laatst gewijzigd:
Nouja het beukt als een malle :D.
Op 1:30 had ik een break verwacht waar een melo zou komen.
Maar er volgt in mijn ogen nog een (onnodig) inmix stuk.
Dan wel een break, waar blijft de melo onder die vocals?
Dan een dik terreur stuk, aardig stoer :D kan mooi.
Hierna is er opeens wel een melo uit de lucht komen vallen.
Ik denk dat het jullie zelf ook wel duidelijk is dat jullie aan de melo's moeten gaan werken.
De rest is prima, en aan gebruikte vocals zou ik gewoon schijt aan hebben.
Alleen moet je er wel voor zorgen dat jou track vetter wordt dan die andere ^^.

my 2cts.

Als je je track commercieel wilt uitbrengen dan doet het er niet toe of er samples elders al worden gebruikt. Het gaat er om dat je er de rechten van hebt.

Juridisch is het zo dat de rechter het niet laat afhangen van het feit dat samples ergens anders worden gebruikt. Misschien zijn deze vocals royality free en mogen ze commercieel gebruikt worden, dan kan je de track alsnog gewoon uitbrengen met deze vocals. Even uitzoeken dus.

Paul

ik hoor heel duidelijk asje de clip stopt ineens short reverb

wat intens is astie draait ..daarmoetje mee speleen ..soms wel soms niet

klank wise wel vet ...die sample ook ..
hoe heetie mafkees ...l8

ik zeg doen
kicks en filters en distiortion en phasing = vet tesam
astje style is .....go girl
:engel:

Zit zeker gang in.
Tis alleen youtube die de kwaliteit verneukt.
Voor de kick trics, :mega:
Ga zo door, en maak een demo! Zulk soort plaatjes mis ik wel in hedendaagse hardcore.. zijn er veels te weinig die doorknallen.
over je mix kan ik vrij weinig zeggen, daar is een goede kwaliteit mp3 voor nodig:W

Keep it Up :okdan:

Juridisch is het zo dat de rechter het niet laat afhangen van het feit dat samples ergens anders worden gebruikt.

ik heb gehoord (dus laat ik dat gelijk even testen bij mensen die hier misschien meer van weten) dat je tot 30 seconden ongestraft mag samplen, mits het in andere kontext wordt gebruikt ("creatief gebruik")

ow enne, ik zou ook zeggen dat ik een beetje iets van een pad of een melodie mis. misschien is een pad al voldoende gezien het er op lijkt dat je voor de echte raghardcore gaat, maar dan gewoon een gedetuned padje met lekkere chorus en/of unison er over... voor het epische effect :D

Back