Z3TA voor win98se

j.baars

vintage eigenheimer
bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e
wie heeft een werkende versie op win98se?

ik heb hem gekocht, en ze zijn bij cakewalk zeer behulpzaam, maar dat heeft nog niet geresulteerd in een werkende versie voor windows98se.

en nee, ik wil geen xp, dan draait driekwart van mijn andere software niet meer.

licensie heb ik dus al, nu de software nog............

:koffie:

wie heeft een werkende versie op win98se?

ik heb hem gekocht, en ze zijn bij cakewalk zeer behulpzaam, maar dat heeft nog niet geresulteerd in een werkende versie voor windows98se.

en nee, ik wil geen xp, dan draait driekwart van mijn andere software niet meer.

licensie heb ik dus al, nu de software nog............

Volgens cakewalk moet t gewoon werken.

Probeer t es met verschillende versies van de bekende torrent sites,.. je hebt al een licentie dus illegaal is t niet.

Succes man!

het leek erop dat tot hun eigen verbazing het programma niet werkte op win98se.

en torrentsites daar kan ik nooit wat vinden, ik ben wat downloaden betreft een complete noob.
brein hoef wat dat beterft voor mij iigv niet bang te zijn.

maar bedankt voor de tip.
:mega:

Volgens cakewalk moet t gewoon werken.

Probeer t es met verschillende versies van de bekende torrent sites,.. je hebt al een licentie dus illegaal is t niet.

Succes man!

Mocht je weten hoe je via een torrent kunt downloaden, zoek dan even op TPB, daar staat ie.
De specificaties geven ook W98 SE aan, neem aan dat het dan werkt.

'Cakewalk_z3ta__Banks__Skins__Fx_patches_and_more...' zo heet ie.

welke host gebruik je?

als ik mezelf niet vergis, dan installeerd hij zelf een host mee voor standalone gebruik.

maar dat is wel een goeie, ik zal eens met een andere host proberen, savihost oid.

ik heb het progamma overigens wel gedeeltelijk aan de praat gekregen onder wine met linux ( alleen geen geluid, en op een computer die ik niet hiervoor wil gebruiken.)
was meer een test of het uberhaubt wel wat wilde doen.

:mega:

Mocht je weten hoe je via een torrent kunt downloaden, zoek dan even op TPB, daar staat ie.
De specificaties geven ook W98 SE aan, neem aan dat het dan werkt.

'Cakewalk_z3ta__Banks__Skins__Fx_patches_and_more...' zo heet ie.

Bericht door een moderator:

Dit is niet de bedoeling, ook al heeft TS een geldige licentie, instructies voor het vinden van illegale software is NOOIT toegestaan.
Aangezien TS een geldige licentie heeft kan hij/zij gewoon de fabrikant benaderen.

sowieso, zal een hacked versie géén verschil maken of het product wél of niet draait.
als een plug VST2 compatible is dan zit het probleem em in de host.

Bericht door een moderator:

Dit is niet de bedoeling, ook al heeft TS een geldige licentie, instructies voor het vinden van illegale software is NOOIT toegestaan.
Aangezien TS een geldige licentie heeft kan hij/zij gewoon de fabrikant benaderen.

Oke, ik snap het wel maar hij heeft een licentie.
Waarom zou de ene versie verschillen van een andere.. 't blijft hetzelde.
Wil em ook alleen maar helpen aan .. hetzelde blijkbaar.

Oke, ik snap het wel maar hij heeft een licentie.
Waarom zou de ene versie verschillen van een andere.. 't blijft hetzelde.
Wil em ook alleen maar helpen aan .. hetzelde blijkbaar.

Dat is aan de fabrikant, als die de TS niet kan helpen houd het gewoon op.
En misschien moet TS inzien dat win98se (Sinds Juli 2006 niet meer gesupport door Microsoft) gewoon einde verhaal is.

Geen enkele fabrikant ontwikkelt nog voor dit OS (sterker nog, Microsoft support XP service pack 1 niet eens meer) en doorgaans zijn de licenties die je dan bezit "as is". Ik zou zelf in ieder geval niet verwachten dat de fabrikant van Z3TA nog wel support geeft voor deze historische besturingssystemen.

Stamt jouw pc van hetzelfde tijdperk als de Win98 die erop staat, dan zou ik zelfs de moeite niet doen om er een softsynth op te proberen draaien.
Je gaat toch keihard last krijgen van popping en cracking ?

Dat is aan de fabrikant, als die de TS niet kan helpen houd het gewoon op.
En misschien moet TS inzien dat win98se (Sinds Juli 2006 niet meer gesupport door Microsoft) gewoon einde verhaal is.

Geen enkele fabrikant ontwikkelt nog voor dit OS (sterker nog, Microsoft support XP service pack 1 niet eens meer) en doorgaans zijn de licenties die je dan bezit "as is". Ik zou zelf in ieder geval niet verwachten dat de fabrikant van Z3TA nog wel support geeft voor deze historische besturingssystemen.

UUUHHH, ze geven zelf aan dat het moet werken met win98, anders had ik het niet gekocht natuurlijk.
en idd, het is een oud klote besturingessysteem, maar einegelijk heb ik na al die jaren geen fatsoenlijke alternatieven meegemaakt.
en dat geen enkele fabrikant nog voor dit Os ontwikkeld, is ook niet helemaal waar.
onlangs nog software van PAS audio gekocht, speciaal ontwikkeld om met oudere computers en os´sssen te werken.
is een andere insteek, .........

Stamt jouw pc van hetzelfde tijdperk als de Win98 die erop staat, dan zou ik zelfs de moeite niet doen om er een softsynth op te proberen draaien.
Je gaat toch keihard last krijgen van popping en cracking ?

een 2.5 Ghz athlon met 512Mb ram lijkt mij voldoende voor een softsynth...

en idd, het is een oud klote besturingessysteem, maar einegelijk heb ik na al die jaren geen fatsoenlijke alternatieven meegemaakt.

Ehm, Windows XP, Windows 7. Beiden stuk voor stuk op elk vlak 200% beter dan win98. Vista is niet zo'n fijn OS, dat geef ik je......

een 2.5 Ghz athlon met 512Mb ram lijkt mij voldoende voor een softsynth...

De gemiddelde moderne softsynth heeft niets aan zo'n CPU. Massive, Alchemy of de Dcam synths maken echt gehakt van zo'n cpu. En die behoren toch tot de toppers van het moment.....

Ehm, Windows XP, Windows 7. Beiden stuk voor stuk op elk vlak 200% beter dan win98. Vista is niet zo'n fijn OS, dat geef ik je......

win ME, stel dat ik zo imbieciel was geweest om geld aan vista uit te geven.
xp heb ik zeer regelmatig zien insturten zonder opgaaf van reden, en vanaf xp zitten de osssen dermate dichtgetimmerd dat je nergens meer bijkan voor os herstel.

dan was ik dus bij overstappen alreeds enkele duizenden euros kwijtgeweest aan waardeloze ossen, en niewe hardware omdat de kwalitatief zeer goeie , maar niet meer ondersteunde oudere HW weggegooid kan worden, en , zeg , pak um beet een half jaar werk om alles aan de praat te krijgen, zeer veel drank en shag om alle irritaties te dempen, noem het maar.

in het studiootje hebben wel een sinds het tijdstip van aanschaf een dualcore apple G5met de laatste os en 10 gig geheugen, en logic 9, door pro´s in mekaar gezet.
stort net zo vaak in als iets met win98, vaker zelfs.
laatste upgrade was meer dan 1000,- , op niets af eigenlijk.

en, ik hou niet van computeren, wel van muziek maken, en ik schrijf wel eens software, voor dos...

De gemiddelde moderne softsynth heeft niets aan zo'n CPU. Massive, Alchemy of de Dcam synths maken echt gehakt van zo'n cpu. En die behoren toch tot de toppers van het moment.....

daarom gebruik ik voornamelijk hardware...

maar, we dwalen af.....................

even terug naar mijn eerste vraag, wie heeft het ooit draaiend gehad op 98se.

dan kan in Cakewalk even het versie nummer mailen, en dan sturen zei mij een linkje.

Volgens mij bestond z3ta niet toen ik 98 draaide!

Overigens,. 98 is echt een prima os,.. ben daarna niet meer blij geweest tot xp,..
Maar nu met 7 ben ik pas echt happy! Da's echt de beste tot nu toe!

Back