Z3TA voor win98se

Volgens mij bestond z3ta niet toen ik 98 draaide!

Overigens,. 98 is echt een prima os,.. ben daarna niet meer blij geweest tot xp,..
Maar nu met 7 ben ik pas echt happy! Da's echt de beste tot nu toe!

dat begon ik mij ook al af te vragen., of het toen al bestond.

en idd, win7 is prima, de beste dus qua windows dingen, ze leren het nog wel eens. die jongens daar in amerika... (is eigenlijk een soort van linux dus, net als osx)

:mega:

(is eigenlijk een soort van linux dus, net als osx)

Daar moet ik toch even een kanttekening bij plaatsen, als oude rot die al met unix werkte toen Linux nog bedacht moest worden. OS X en Linux zijn beide unix-varianten, maar OS X is op geen enkele manier een "soort linux".

Daar moet ik toch even een kanttekening bij plaatsen, als oude rot die al met unix werkte toen Linux nog bedacht moest worden. OS X en Linux zijn beide unix-varianten, maar OS X is op geen enkele manier een "soort linux".

Ah, weer wat bijgeleerd.

ik kon met mijn beperkte linux kennis wel prima m´n weg vinden in de core, vandaar de verwarring.

was eigenlijk even helemaal vergeten dat unix een van de eerste was, zo´n beetje dan.

:koffie:

Het is zelfs zo dat OS X feitelijk doorgeborduurd is op NeXTstep, waarvan versie 1.0 al in 1989 uitkwam (en Linux is pas in 1991 bedacht). Zelfde basis-ideeën maar geen gedeelde code (anders dan de GNU utils natuurlijk die door beide gebruikt worden).

Maar goed, dat is allemaal off topic :D

Ook eerst maar eens een :koffie:

tik een 2e hands core2duo op de kop en ga alsjeblieft naar win7, zijn al je problemen opgelost. (ik denk dat je win7 zelfs nog wel op je athlon geinstalleerd krijgt, resources zijn zelfs lager als van XP (wel ff uitbreiden naar 2Gb)

tik een 2e hands core2duo op de kop en ga alsjeblieft naar win7, zijn al je problemen opgelost. (ik denk dat je win7 zelfs nog wel op je athlon geinstalleerd krijgt, resources zijn zelfs lager als van XP (wel ff uitbreiden naar 2Gb)

ik heb even geen enkele duizende euro´s liggen om bijbehorende hardware en andere software te vervangen.

nog afgezien van de enorme berg tijd die je kwijt bent met configureren, ..

en ik had juist een half jaartje geleden besloten om absoluut geen tijd en geld meer in computers te steken.
een soort van staking.
is de afgelopen jaren compleet zinloos gebleken, en kwam niet meer aan muziek maken toe.

nu wel, zelfs met windows 98..........

en idd, tijd voor :koffie:

Win7 licentie is 150 euro, 2 of 4gb max 100 euro, ben je voor 250 klaar
alles wat hierop draait draait ook op Win7.

Je moet wel willen natuurlijk

dat zijn de kosten ook niet, heb ik zo wel liggen, zelfs win7.

maar qua geluidskaarten en andere software die ik gebruik, en wat absoluut niet op win7 kan werken ben ik aan de beurt.

ik heb jarenlang enorme bergen geld en vooral tijd erin gepompt, zonder effectief resultaat.

meestal ging het uiteindelijk zo,.........

even een nummer opnemen, met voldoende inspiratie.

zet de computer aan,... hee wat is dat nou, xxx werkt niet helemaal goed.
nou ff dat veranderen , en dat lekker opnemen.
zooo, opnieuw opstarten, en What the Fuck, wat is dat nou weer,..
nou nog maar een keer opstarten dan.....

nu heb ik het over allerlei verschillende computers, niet alleen de mijne, maar ook die bij alle andere mensen waar ik mee gewerkt heb. tot splinternieuwe octacore macs aan toe.

ik werdt daar op een gegeven moment zo onbeschrijfelijk moe van.

vandaar mijn tijdelijke computer staking..

lekkere :koffie: overigens

hier ook, verse bonen maler :) maak maar eens een lijst je van je hebt, wil ik best eens voor je kijken waar je staat qua Win7 readyness

meestal ging het uiteindelijk zo,.........

even een nummer opnemen, met voldoende inspiratie.

zet de computer aan,... hee wat is dat nou, xxx werkt niet helemaal goed.
nou ff dat veranderen , en dat lekker opnemen.
zooo, opnieuw opstarten, en What the Fuck, wat is dat nou weer,..
nou nog maar een keer opstarten dan.....

Dat is herkenbaar bij oude software, de wereld is echter heel wat verbeterd sinds die tijd (en dus ook de software).

Vooruitgang is niet altijd eng! :okdan:

Dat is herkenbaar bij oude software, de wereld is echter heel wat verbeterd sinds die tijd (en dus ook de software).

Vooruitgang is niet altijd eng! :okdan:

weet ik , maar dit is van afgelopen dinsdag, Mac G5 dualcore logic 9...

en ik denk dat ik op de een of andere manier alleen maar de slechte dingen tegen het lijf loop.

als ik vroeger een zaal inliep met een willekeurige band, dan begonnen spontaan de mic´s rond te zingen, of sloegen opeens de vlammen uit de slaveracks.
bad karma............:D

verklaart een hoop :)

G5 PowerPC heb je ook niks meer aan, je kan geeneens het OS meer updaten. PPC is abandoned door Apple

Logic 9 is toch Intel only? Dat draait toch helemaal niet op een G5?

geen idee eigenlijk.
ik houd mezelf angstvallig ver bij deze hardware vandaan, ik speel alleen de toetsen in.

het ding is helemaal door een mac center geconfigureerd, en daar gaat ie ook weer heen.

draaid bij tijd en wijle voor geen meter.

ook af en toe veel latency, zelf met midi.

verklaart een hoop :)

G5 PowerPC heb je ook niks meer aan, je kan geeneens het OS meer updaten. PPC is abandoned door Apple

volgens mij hebben ze 2 maanden terug het os nog geupdate, en ik dacht dat het intel was, maar dat weet ik niet zeker...

en wat moet dat een paar jaar geleden een ramp zijn geweest dan, dat opnemen...

dat er toen nog producties zijn gedraaid.

verbazingwekkend gewoon.

Ik heb met Win98 ook altijd mot gehad... zelfs met XP ging het vaker mis... Maar ik draai nu Vista 32bits en slechts zelden problemen gehad! Binnenkort Win7 eens proberen want dat draait ok, zelfs op mijn netbookje (Win7 Ultimate!)...

Ik heb nooit problemen,.. met geen enkel os,...snap r niks van!
Heel soms moet ik ff restarten,. maar daarmee is t ook wel gezegd!
Misschien omdat ik altijd veel research doe voordat ik wat koop?
Goed karma???

wie heeft een werkende versie op win98se?

ik heb hem gekocht, en ze zijn bij cakewalk zeer behulpzaam, maar dat heeft nog niet geresulteerd in een werkende versie voor windows98se.

en nee, ik wil geen xp, dan draait driekwart van mijn andere software niet meer.

licensie heb ik dus al, nu de software nog............

Ik ken dat Z3TA ding wel niet (ja, net even bekeken op hun site), maar heb zelf tot vorig jaar met tevredenheid nog op win98SE gewerkt.

Kun je niet eerst eens meer omschrijven wat of wanneer het juist fout verloopt ?
(ik vind er in elk geval niets over terug hier)

Zoals :
Kan je het opstarten ?
Is het standalone en/of plug-in die niet werken ?
Is de installatie goed verlopen, waren er geen speciale dll's of overige software versies vereist (DX8 e.d.) ?
Crasht het of komt er geen geluid uit ?
Kun je default instelling reeds veranderen : zet bvb. alles op minimale vereisten qua PC vermogen.
Opnieuw installeren ? (alles eerst goed verwijderen met bvb. revouninstaller)
Enzomeer...

Hoe juister je dit kan omschrijven, hoe beter je geholpen kan worden.

Back