Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ze nog niet in het echie gehoord. Ik vind de 700 heel lief klinken in opnames, maar uit de SH2000 heb ik ook al mooie dingen gehoord.
Ahja, deze gek vindt ze (de 700 en de SH2000) max 300 waard en een andere gek heeft daar zijn eigen mening over.![]()
http://cgi.benl.ebay.be/UNIVOX-MINI...tDomain_146&hash=item53e1509500#ht_500wt_1154
Maar het is plots een K2 geworden ipv een 700s :s

)... Prima sound, smeuiig vet filter, dikke bas (maar geen MOOG idd), ook goed in vocale leads.. Als je hem doubletrackt is het een killer. De extra osc hangt er wel wat bij vind ik, heeft niet de zwaarte van de eerste osc. Beste van dit paneel zijn de ringmod / noise fx imoHet is een mooi klinkend instrument met bakken vol karakter.
Wat ik er van begrepen is de 800dv eigenlijk 2 700's in 1 synth. Je hebt dus 2 synthlines, elk met hun eigen osc, filters, envelopes, etc.
YouTube- Korg 800 DV | demo by syntezatory.prv.pl
Yeah! Ik heb er eentje gekocht gisteren voor 120 euro van een mede forumlid. Helaas is hij defect, maar dat wist ik vantevoren en ik durf de gok wel te nemen. Volgens mij is hij wel te repareren.
In onderstaande filmpjes zie je trouwens de minikorg 700 (volgens mij niet de S versie) aan het werk.
Als ik me niet vergis staat hij bovenop een 800DV, maar da's moeilijk te zien.
Ik ben absoluut geen fan van de persoon Kitaro, ben je een aansteller als je hem zo in trance ziet met die handgebaren en zo, maar de minikorg gebruikt hij wel erg fraai.
Hier de filmpjes:
YouTube- 無限水(AQUA) 喜多郎 kitaro
YouTube- 空の雲(The Cloud) 喜多郎 kitaro