hallo leden ,
kan er me iemand vertellen waar ik een backlight kan kopen voor een s-2800 of Cd 3000, die perfect dezelfde grote hebben als de originele backlights van akai.
Alvast bedankt voor u tijd.
Maar vergeet niet het minimum bestelbedrag bij Conrad (20 euro) en het feit dat je er zelf nog wat werk aan hebt (knippen, lamineren). Voor de meesten zal die paar euro extra voor een kant-en-klare aantrekkelijker zijn.
Als je er meer moet maken zijn de grote vellen wel interessant, maar dan moet je wel bij Farnell kunnen bestellen als bedrijf (als particulier zit je dan ook weer aan minimaal 50 euro ex BTW).
Ze zijn idd te lang!
Op het filmpje laat ie ook zien hoe hij er een zwart kartonnetje ervoor zet aan de zijkant!
Een idee is natuurlijk ook met een aantal gasten zo'n bestelling te doen, dan kan je de kosten delen en maakt het dus niet uit dat je min voor 20 ekkies moet kopen!
vaak bij die dingen is het zo dat als je het knoppie indrukt, dat ie dan weer werkt.
ik heb zo namelijk ooit een akai gehad waarvan ik vermoedde dat het lampje naar de maan was, maar dat bleek toch anders.
je zult het wel hebben gechecked, daar niet van....maar ik denk ik peil um effe voordat je je een hoop werk op de hals haalt, wat achteraf misschien niet nodig bleek
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.