SchoppenHeer - Eeuwig zullen we branden

Grappig!

Vind de beats helemaal niet verkeerd (best goed zelfs) maar de rap (zowel tekst als uitvoering) doet me weinig. Monotoon en kwa tekst weinig origineel.
Ik hoor een best lekkere hiphop beat met een soort van sprookje erachter, een verhaal dat in theorie elke willekeurige kant op kan maar uiteindelijk nergens uitkomt.

Heb zelf het gevoel dat daar meer in zit!

Poeh, klinkt goed! Alleen vind ik de rap wel een onophoudelijke spraakwaterval.

goede productie, maar blijf bij m'n vorige comment, je hebt géén rapstem.
het is en blijft een beetje Donald Duck rap. terwijl als Eminem deze rap voor je had ingezongen je een hele vette track zou hebben.

Dus als producer een dikke voldoende! maar zou op zoek gaan naar een echte rappert...

Ik vind em weer erg goed :)

Leuke onderwerpen kies jij !

En ik ben het niet eens met Raphie. Je zingt/rapt goed, duidelijk, verstaanbaar. Top !

goede productie, maar blijf bij m'n vorige comment, je hebt géén rapstem.
het is en blijft een beetje Donald Duck rap.
Dus als producer een dikke voldoende! maar zou op zoek gaan naar een echte rappert...

Kan het er alleen maar mee eens zijn, wat een ontzettend suffe shit weer zeg. Je klinkt echt totaal niet overtuigend. :Z

Veel reacties
Ten eerste degene die zegt dat ik moet stoppen met rappen en alleen nog maar moet produceren kan ezelstront gaan eten.
Document, als altijd negatief stop dan gewoon met luisteren.
Misschien dat ik voordat ik het album uitbreng de vocalen nog een keer opnieuw doe omdat het een inderdaad een hele rits tekst is, misschien kan ik er meer afwisseling inbrengen.
En dat de tekst nergens opuitkomt valt wel mee, aan het eind wordt ik meegenomen door beelzebub en leg ik me neer bij mn lot. Vragen als hoe en waarom heb ik expres niet beantwoord. Het is meer een soort beschrijvende nachtmerrie.

Groetjes!

gast, ik neem aan dat je je sh/t hier post om reacties te krijgen, zou je goed staan als je dan ook een beetje volwassen met kritiek om gaat. Niet zo snel op je korte teentjes getrapt voelen.... echt.

on topic, ik vind de tekst zeker niet niet slecht, productie ook geen opmerkingen, maar je flow...niet helemaal mijn stukje cake...desalniettemin, keep em coming, ik zie waar je naar toe wil

is de productie ook van jou? of ben je alleen de rappert? in dat geval kan ik je reactie wel begrijpen :)

En je vraagt om oprechte feedback toch? dus die krijg je dan ook. als je alleen maar fans wil, moet je een myspace bouwen voor 13 jarige spanga's Hier krijg je hem ongezouten (ook de dingen die goed zijn trouwens hoor..)

Je nummers klinken wel geinig, je stem vind ik echt niet slecht (tenminste niet zo irritant als sommige andere Neder(w)hoppers met bergen wannabee US-rapper nep [ame="http://en.wikipedia.org/wiki/Slang"]slang)
Ben alleen niet echt zo van de (Neder)rap.. Ik zou er aldoor wat meer van die ranzige Drum en Bass / Dubstep baslijntjes doorheen willen gooien..

Raphie

Ik ben de componist, producer en rapper van dit stuk.
Hey man en het spijt me verschrikkelijk maar ik ga gewoon door met rappen.

moet je ook zeker doen, je hebt wél talent en zo veel mensen zo veel meningen.

Sorry ik probe je niet de grond in te trappen, zo komt het simpel weg op me over. Ik zou ook niet weten wat voor advies ik je zou moeten adviseren behalve blijven oefenen op die flow en presentatie. Je kan het wel alleen door de presentatie komt helemaal niet over. Dit alles is natuurlijk mijn bescheiden mening.

Zoals je zelf al aan gaf in dat andere topic, van de 10 mensen die het goed vinden is er altijd 1 die het kut vind.

Als ik je zou mogen vergelijken met de rapper waar boelie035 mee werkt vind ik dat die gast met veel meer vuur rapt. Zoek die tracks maar eens op in de hip hop draad.

Ik type dit op me iPod wat hier onder staat krijg ik niet gedelete, laten we even virtueel de handen schudden ok?

Wat ik z

Ah ja dat is Koester.
Ik ken die gast. We traden allebei op voor soestvrijstaal. Hij weet hoe ik live shows rock met de band.
Zie je ik kom uit Baarn, dat ligt naast Soest.

Saaie beat en productie van boelie.
Goede flow van koest, maar tekst kan me niet interesseren.
Jongens vannacht komt er weer een nieuwe. Ben benieuwd wat we daarvan vinden.
Groeten

Mischien eens wat samen met hem proberen te doen? Kan je veel van opsteken denk ik en hij dan weer tekstueel gezien van jou ;) :okdan:

Back