'Geweldig..'

pseynaeve

Ingeburgerd
Ben nieuw op dit forum, nou ja, had al een tijdje een account maar nog nooit echt iets mee gedaan. Vandaag voor het eerst een topic gestart met een eigen track, en alleen maar commentaar gekregen die er volgens mij niets toe doet.

Was dan ook mijn laatste topic. Ga op dit forum enkel nog de marktplaats gebruiken als er maar zo wordt omgegaan met de (nieuwe) leden... Spijtig.

Neem dat niet persoonlijk maar velen van ons hebben hetzelfde probleem. Er zijn goede dingen hier zoals nuttige informatie en tips over verschillende onderwerpen die direct of indirect iedereen iets mee te maken hebben. Er zijn minder goede dingen zoals "het geven van feedback", maar dat is niet exclusief van het SF: het gebeurt overal tenzij je een video van je blote kont ergens op youtube plaats dan wordt wel nagekeken natuurlijk.

Wees niet afkankelijk van wat anderen denken of zeggen en ik hoop dat je hier naar je zin heeft en ik wilde jou verwelkomen! Vergeet niet dat in de zomer veel mensen krijgen extra warmte in de hersenen wat het wat ongemakkelijk werkt in de communicatie (ook naar buiten)

Ah joh, dat is een beetje internet eigen, zie het als een soort ontgroening :P

Welkom:okdan:

Idd. Niet persoonlijk opvatten, je kan niet altijd met mensen te maken hebben. Soms kom je fietspompen tegen.:dubbel: Ik heb hetzelfde probleem.

Waar kan ik je track beluisteren, ben benieuwd. Ik moet je eerlijk zeggen dat er een kans dat het mijn smaak niet is en dat ik dan mijn mening geef. Maar smaken verschillen. Ik heb met Pablo een afspraak, ik moet eens kijken of ik mijn oude Atari weer aan de praat krijg.:D

Zonder je te willen veroordelen is de insteek van je topic, namelijk de titel, natuurlijk wel ietwat apart.
Als je een track post met de bedoeling om daar inhoudelijk commentaar op te krijgen is het misschien ook wel handig om daar wat rand-info bij te geven. Bijvoorbeeld waar men op moet letten, wat er nog verbeterd zou kunnen worden of punten waar jezelf nog aan wilt/ kunt werken.
Zoals je hem nu insteekt lijkt het een soort gimmick en dan kun je dergelijke reacties verwachten. Waarom zou je je hierdoor uit het veld laten slaan?

Ik heb je "track" ook beluisterd en vind het wel lekker klinken maar mijns inziens is het nog niet veel meer dan een sample met een geluidje eronder. Overigens wel een lekker geluid maar dat heb je al snel met zo een juno.

Is ook gewoon als 'teaser' bedoeld voor opnames van een EP waar ik momenteel op werk :) De juno is mijn eerste synth, die ga ik gewoon gebruiken als begeleiding hier en daar op de EP, samen met rhodes, gitaren, bass, drums en loops. Het is totaal geen nummer op zich, bedoeld om de mensen eigenlijk gewoon benieuwd te maken naar wat het zal worden!

Op zich geen probleem met het krijgen van feedback, ik krijg er graag! En tips enzo, ben nog maar een leek op het vlak van synths. Maar als men meteen off topic gaat is het nogal lastig... Ach, misschien moet ik eerst die 'Belg' uit mijn profiel halen :)

Laat die "Belg" maar blijven. BIj mij komen ze vrolijker over. :D

Ik heb je "track" ook beluisterd en vind het wel lekker klinken maar mijns inziens is het nog niet veel meer dan een sample met een geluidje eronder. Overigens wel een lekker geluid maar dat heb je al snel met zo een juno.

En eigenlijk gewoon tevreden als 'leek' op het vlak van synths over het geluid dat ik eruit had gekregen! ;)

Als je zelf maar tevreden bent. Opbouwende kritiek is mooi meegenomen. En vooral omdat iemand die de track niet kent toch op andere dingen let dan de maker van de track.

welkom landgenoot, duveltje?

Tja, tegen Duvel zegt bijna geen een Hollander nee tegen. :P

new_duvel_305105b.jpg

Tja, tegen Duvel zegt bijna geen een Hollander nee tegen. :P

new_duvel_305105b.jpg
Als die leeg is word er waarschijnlijk gevraagd: "Duvel op?".:D

Laatst gewijzigd:
Zo erg zijn die reacties trouwens niet. Je wordt tenminste niet afgebrand! En je krijgt uberhaupt een reactie, dat kan ook niet iedereen zeggen...:engel:

Shit ik wur helemaal leip van dat plaatje van die Duvel, das hier nergens te krijgen volgens mij. =(

Back