'Geweldig..'

Shit ik wur helemaal leip van dat plaatje van die Duvel, das hier nergens te krijgen volgens mij. =(

Net als de Konick trouwens =(

Ben nieuw op dit forum, nou ja, had al een tijdje een account maar nog nooit echt iets mee gedaan. Vandaag voor het eerst een topic gestart met een eigen track, en alleen maar commentaar gekregen die er volgens mij niets toe doet.

Was dan ook mijn laatste topic. Ga op dit forum enkel nog de marktplaats gebruiken als er maar zo wordt omgegaan met de (nieuwe) leden... Spijtig.

Triest. Niets veranderd in al die jaren dus. En dat zelfs zonder `Fuse` Je moet op dit forum ook geen tracks posten, doe ik ook al jaren niet meer. Alleen maar gezever hier. Ouwelullen in de kroeg, daar komt het op neer!!

Triest. Niets veranderd in al die jaren dus. En dat zelfs zonder `Fuse` Je moet op dit forum ook geen tracks posten, doe ik ook al jaren niet meer. Alleen maar gezever hier. Ouwelullen in de kroeg, daar komt het op neer!!

Heb je dat topic wel gelezen? Dan zal je zien dat het echt wel meevalt, er was meer sprake van een Babelonische spraakverwarring. 8o

@Document1. Bierhaus moet het hebben. hadden voorheen ook altijd

Oh ja natuurlijk, ben ik niet meer geweest sinds jij weg bent :P Meestal Blue Note waar ik zit. :mega:

En wandelen doe ik niet eens aan. :P

Welkom, en relax... 't is maar internet.. ;)

Mijn Belgische bier voorraad:

attachment.php

Welkom!!! 8~

Attachments

• BelsePinten.jpg
    BelsePinten.jpg
    157,7 KB · Bekeken: 102
Wellicht komen de onverwachte reacties door de wijze waarop je zelf het topic bent gestart:

Johnny Cash en Roland Juno 106

check http://vi.be/minorking

De reacties waren waarschijnlijk anders geweest als je zoiets had geschreven:

Ik heb sind kort een Juno 106; ben nog geen expert maar heb al wel iets gemaakt. Wat vinden jullie ervan? Wat kan beter etc.?

Johnny Cash vs. 106

Laat je niet meteen afschrikken door reacties die vaag zijn!!
Welkom op het forum!

Back