studio master compressor IDP-1

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
iemand bekend met de intelligent [jaja] dynamics compressor dual stereo van studiomaster [het mixer merk,...]
hij heeft geheugens ,weet niet precies hoe te gebruiken,.......?
ik heb er eentje kunnen kopen ,....
maar zonder manual !!!
ik denk dat dit een pro -app.is..... want ik kom op google alleen de idp tegen bij engelse
audio-rental bedrijven, die ongeveer alleen echt pro spul verhuren
waaronder dus ook de idp van studio master voor zo,n 59 pounds voor 3 days
dus ik dacht zoo hey ,das een duur /xclusive app.
en idd hij sopt /klinkt heel anders dan mn 3630 van alesis
die idd ook heel budget ,is mn enigste vergelijk

dus wat ik zoek is een adres of iets waar ik info betreffende mn studiomaster IDP-1compressor kan krijgen

na thnxs alvast ron

ff omhoog geschopt

ff omhoog geschopt

ik vindt het nog steeds en DIJK van een comp,...
maar kent iemand hem ,....
iemand
thnx ron

schop idp studio master

schop idp studio master

ff terug komen op oude post over mn idp ,..top rambak compressor van studimaster
nog steeds op zoek naar mensen die bekend zijn met dit app,...
veel gezocht en zie af en toe een plaatje ergens maar geen directe info ,...laatstaan een manual ofso
het is iid geval een dikke compreessor me enorm ver bereik ,..ok ik vergelijk met ook een vca comp ,een alesis 3630 das geen dikke comp, en een tl ivory tube comp ,..das helemaal een andere comp[deze is soepel ]
maar die idp is eg een beuk ,..bak die het te compressen signaal somms zwaar onderdrukt en als mn seq weer aangaat een enorme piek geeft [ iemand een tip hoe dit t voorkomen dat een track er niet soo hard inknalt ]
heeft weer zo zn voor en nadelen allemaal ,...fattuh sound & opslag mogelijkheid ,kanzelfs met midi programmas wisselen ,..
top bak zal proberen een pict,....te posten

Attachments

• dsc00158 [ kl ].jpg
    dsc00158 [ kl ].jpg
    75 KB · Bekeken: 103
thanx

thanx

Origineel geplaatst door Patat Met
Een van de vetste compressors die ik ooit heb gehoord. Niet erg subtiel maar wel erg lekker.

Als je er een tegenkomt meteen kopen.

THNX "buddy ":luv:
kopen ,...ik ben eigenlijhk wel benieuwd hoeveel ik er voor kan krijgen ,...[gebriuik hem niet eg veel ,..de alesis heeft hands on buttons ,..= handig
met andere woorden ; wat als ik weer net zoiets wil terug hebben,
- dan moet ik zeker in trend van focusrite ofso gaan denken [pomp spul ]en dan niet de goedkoopste lijn,.....
seen jullie maar weer :okdan: :peukie:

ok tis weer zoveer eerst waster en kper/ draad breuk tussen de we compressors ;-]klotedus music house ...toen ...netjes gemaakt warn dik te spreken over de ronbekende ..compr,..
maar nu denk / hoop backup battery...ismn ...compressor wer ...kapot ..doet t efe en valt in error ;;;;
ast goe is ...valt of staat soon apparaat met de battery ..ism met zn ...operating system ..

iemand enig tips at te doen ...want ..merk bestaat niet meer;-[

Back