Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.
is het niet in geld dan is het wel in de lol die je ermee kan hebben.
Btw, iemand op de hoogte of het OS van de SU kan geupgrade worden? Ik vind niet veel terug van OS updates en ik heb ergens gelezen dat dit alleen hardwarematig zou kunnen in de vorm van een F-Rom of zoiets? Deze upgrade zou stabieler zijn en het ook mogelijk maken om .wav te lezen ipv enkel .aiff.
Let me know plz
Cheers

)
.
.
).
.
Gouden tips lees ik hier ,gouden tips 
maar ik moet zeggen dat ik nog steeds voor zo'n 50% achter de pc zit te klooien momenteel, wave editors, bestanden converteren etc etc
Als je de producties van toen vergelijkt met nu, een heel ander verhaal imho, maar da's smaak zeker.

).
. band notch filter weet ik niet meer of ie die had.
) definieeren. Ik zou zeggen RTFM daarvoor maar dat is zeker bruikbaar live dat je ineens van al je loops filter, swing, effect settings en alles aanpast met 1 druk op de knop.
.
interne HDD in de SU gaat ook niet.
jong en onbezonnen , wat wil je nog meer ^^Ik had een programmatje om loops op mijn pc te converteren naar akai formaat, deze kon ik dan opslaan op een Akai geformateerde zipdisk.

pc leest geen SU-700 geformateerde zip disks,juist? Hey, zip inbouwen dat gaat, dat weet ik. Met het Aeib1 bord en dan de interne 50pins-kabel naar je zip en de floppy power kabel een beetje ombouwen. Kon je individuele samples vanaf je zip halen?
Om naar AIFF te gaan gebruik ik Cool Edit Pro of Audacity (als ik meerdere .wav tegelijk wil omzetten) Daarna ben ik je kwijt eigenlijkpc leest geen SU-700 geformateerde zip disks,juist?
En dan nu de hamvraag : welk programma'tje gebruikte je?
(LOL cdk1899)

--> En ik die dacht dat alle posts op dit forum belangrijk warenIk kon er even niet opkomen, ik dacht dat niemand mijn post boeiend zou vinden.