Tom 32
Gepokt en gemazeld
Oh ok, met een verloopje werkt het dus gewoon?
Yep, zowel bij de iO Dock al de Synthstation 49 werkt alles zoals ik dat gewend was met mijn eerste iPad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oh ok, met een verloopje werkt het dus gewoon?
Yep, zowel bij de iO Dock al de Synthstation 49 werkt alles zoals ik dat gewend was met mijn eerste iPad.
Ik wil graag een ander toetsenbord kopen die werkt met mijn iPad. Fullsize toetsen en minimaal 37 maar liever 49. De enig eis dat ik verder heb is dat ik geen adapter of elektra nodig heb om de setup werkende te krijgen. Dus het toetsenbord moet de voeding krijgen van uit de iPad of het toetsenbord moet op batterijen kunnen werken.....
De reden waarom: Gewoon lekker makkelijk, toetsenbord pakken, aansluiten en spelen maar, waar ik wil en niet afhankelijk hoeven zijn van een stopcontact!
Er waren drie toetsenborden die ik op het oog heb.
Line 6 mobile keys 49
neusonik iboard 4
miditech i2 control 37
Nog adviezen in deze? Nog andere alternatieven!
Groetjes van Rudo
Geen probleem. Maar ik denk dat er nu apps gaan beginnen verschijnen die minstens een iPad 4 vereisen. En heel veel tegelijk in Audiobus moet je er ook niet van verwachten.Een ipad enkel en alleen voor in de studio.. ik ben gewoon even benieuwd. Heb je dan wat aan een ipad 2 met 16gb?
Een ipad enkel en alleen voor in de studio.. ik ben gewoon even benieuwd. Heb je dan wat aan een ipad 2 met 16gb?
Ik heb Genome aangeschaft voor vanaf nu alles te sequencen met de iPad. Maar ik zit met een vraagje... Ik wil het geluid instellen (bank/patch) dat mijn Blofeld moet afspelen. Hoe moet ik dit doen? Ik ben nog maar een beginner op het vlak van sequencen en ik denk dat ik program change en control change door elkaar haal.