maxigroovy
Ingeburgerd
Heb ik ook wel eens gehad. Alles mono.
Ff opnieuw opstarten.
Ff opnieuw opstarten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat laatste klopt zeker in dit geval - maar ik denk niet dat deze app zo representatief is voor een echte modular. Het geluid is niets speciaals, en patchcables steken is hit&miss. Dat alles kleiner is in Landscape helpt waarschijnlijk ook al niet.... Ik ga 'em er terug afgooienNou heb er even leuk mee zitten pielen. Hij klinkt goed maar ik weet nu ook dat ik nooit zelf een modular wil. Tis best veel gedoe voor gewoon simpele geluiden, en met het hele rek vol kan je niet veel meer dan met een standaard monosynthje.

Even een kleine waarschuwing:
Audio apps suffer under iOS 7 — upgrade at your peril

Dat laatste klopt zeker in dit geval - maar ik denk niet dat deze app zo representatief is voor een echte modular. Het geluid is niets speciaals, en patchcables steken is hit&miss. Dat alles kleiner is in Landscape helpt waarschijnlijk ook al niet.... Ik ga 'em er terug afgooien![]()
Dat weet ik... pinchen doet dat ook, dacht ikEve dubbel tappen op de app, dan wordt hij vergroot.

Wil nu toch een ipad mini kopen.
Ben nu op zoek naar een audio interface. Bestaat er 1 waar je geen camera connection kit voor nodig hebt? Dit lijkt me nogal een onding.
Daarnaast hoef ik alleen 24 bit 44khz stereo (line) op te nemen.
Ook wil ik graag dat deze usb powered is. Bestaan deze ook in combinatie met een ipad mini?
Rare vraag wellicht, maar is er een overzicht van welke editors er allemaal zijn voor hardwaresynths op de ipad? De FS1R-editor is de belangrijkste reden voor me om een ipad te overwegen, maar wie weet is er ook wel iets voor m'n Matrix1000 en Kawai K5000? Om maar iets te noemen![]()

Ik zou even wachten op deze:
http://www.thomann.de/be/iconnect_midi_2.htm
Ik had hem in juli al besteld, toen was de "verwachte levertermijn" een week later, terwijl het telkens met 2 weken werd uitgesteld, dus ik zou niet al te veel uitgaan dat de datum op de site nu wel klopt.
Maar denk dat het toestel wel de beste prijs/kwaliteit verhouding geeft voor ios interfaces
Hier vind je er een aantal:Rare vraag wellicht, maar is er een overzicht van welke editors er allemaal zijn voor hardwaresynths op de ipad? De FS1R-editor is de belangrijkste reden voor me om een ipad te overwegen, maar wie weet is er ook wel iets voor m'n Matrix1000 en Kawai K5000? Om maar iets te noemen![]()