Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die IO Dock II is niet gemaakt voor iPad Air, die zit er los in en bovendien moet hij dan uit de hoes, wat ik niet echt handig vind. Voor dat geld wil ik wel iets wat perfect werkt.

Die Studio Connect HD staat wel op de website, maar geen releasedatum. In een review uit 2013 van Sound on Sound staat dat hij begin 2014 had moet uitkomen. Ik heb Griffin een mail gestuurd.

Een ander alternatief zou de gewone Studio Connect zijn, maar die heeft o.a. RCA outputs wat me niet aanspreekt. Maar heeft iemand daar ervaring mee?

Maar, behalve dat hij gewoon in de hoes kan blijven zitten, neemt dit toch ook minder ruimte in beslag...

Attachments

• download (2).jpg
    download (2).jpg
    6,3 KB · Bekeken: 102
Ja zo heeft elk voordeel ook weer zn nadeel...

Ik vind het sowieso jammer dat je een dergelijk apparaat nodig hebt om digitale audio om te zetten naar analoog, om het vervolgens weer naar digitaal te converten via je audio interface. Zou toch ook makkelijker moeten kunnen.

Ik vind het sowieso jammer dat je een dergelijk apparaat nodig hebt om digitale audio om te zetten naar analoog, om het vervolgens weer naar digitaal te converten via je audio interface. Zou toch ook makkelijker moeten kunnen.
Ja, de iConnectivity dingen, maar die wil ik niet want die hebben een driver nodig.
Ik sluit gewoon mijn iPad + IO Dock aan zoals mijn hardware synths... en ik zie helemaal geen probleem; als het goed klinkt klinkt het goed - dan maakt het mij niet uit hoeveel conversies er gebeuren.

FM4 synth is nu in de appstore, voor 0.85€. Heb m gelijk gekocht, echt een top-fm-synth. Klinkt super en is makkelijk te bedienen

Gekocht (is ook geen geld natuurlijk). Wat een potent synthje! :okdan:

soms komen er van die synths uit die net even weer anders zijn, PhotoPhore is zo'n synth, hij is net uit ik heb hem gisteren gekocht en op dit moment heeft die nog een introductie prijs (4,49).

Ik vind het een indrukwekkende aanvulling op de bestaande iPad synths:

Bedankt heren. Ik ga ze meteen aanschaffen, voor het geld hoef je het niet te laten.

Over de Griffin Studio Connect HD. Ik heb een mail terug van de klantenservice. Hij komt in de lente/zomer van 2015 uit. Dat duurt helaas wel erg lang, dus ik schaf dan toch maar een andere aan. Die iConnectAudio4 lijkt me wel wat, maar die moet ook nog uitkomen...

FM4 synth is nu in de appstore, voor 0.85€. Heb m gelijk gekocht, echt een top-fm-synth. Klinkt super en is makkelijk te bedienen

Dank voor je tip. Voor zo weinig is het toch wel een erg goed klinkende en gemakkelijk te bedienen synth. Nogmaals dank, toppie!:W

inderdaad, bedankt!

Ik heb 'm alleen voor €0,04 meer..maar ach.. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back