Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er is een nieuwe modulaire synth sinds de 22 ste.
Nu voor 33% in de aanbieding.
Hij heet kq minisynth en ik heb zo vlug even wat gefreaked ermee en ik vindt hem best leuk.
Nu 3,99 en nee ik ben niet een salesperson lol ik dacht ik deel hem ff voordat de sale voorbij is.
Mvg

Ispark is fantastisch!iSpark ben ik nu aan't binnen halen,,
top !
Het voordeel van BT is naast het draadloze ook de mogelijkheid om de ipad aan de oplader te hangen terwijl ik aan het spelen ben en de iRig keys gevoed wordt door de iPad zelf, maar wellicht is er wel een stekker beschikbaar die er voor zorgt dat je de iPad kunt opladen en er een keyboard aan kunt hangen. Heeft iemand een idee?
Kijk eens een paar posts boven je.. Daar staat de link naar een lightning adapter waar je zowel de oplader + bijvoorbeeld een (USB) midi controller aan kunt hangen.
Ik heb deze app ook aangeschaft en ik vind zowel de klank als interface uitstekend.
Voor een app weliswaar aan de prijzige kant, maar naar mijn mening zijn geld meer dan waard.
)de interface had van mij wel wat beter gekund, het is nu best veel scrollen als je een patch maakt