Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
volgens mij het het topic nog steeds niet iPod in de studio? :D
De iPad leent zich er uiteraard het beste voor gezien het formaat met de beschikbare (interface) ruimte en app aanbod.
De topic titel kan natuurlijk eenvoudig aangepast worden naar "iOS in de Studio".

Iedereen blij.....
:D

kom op zeg, het is het iPAD topic niet het iPhone topic
het gaat hier om je juweeltjes, tis geen meuktracker :D

Als je goed had gelezen ging het om zelf gemaakte software om icm TouchOSC op een ipad te gebruiken.

Wie zegt dat het om juweeltjes gaat. topic titel is toch echt "ipad in de studio".

ach man, onzin. Ben er toch al uit. Ik hoopte een ietswat muzikale discussie uit te lokken, maar helaas.

Als je goed had gelezen ging het om zelf gemaakte software om icm TouchOSC op een ipad te gebruiken.

Wie zegt dat het om juweeltjes gaat. topic titel is toch echt "ipad in de studio".

ach man, onzin. Ben er toch al uit. Ik hoopte een ietswat muzikale discussie uit te lokken, maar helaas.

Dat heeft Raphie nooit gelezen want anders had hij niet zo bot gedaan!

Nee klopt, ik reageerde op die app die gratis was, wat een broddelwerk

De rest is verder langs me heen gegaan

Dus nu knuffelen en dan is alles weer OK ;)

Succes, die krijg je alleen als je een iTunes account hebt in de VS. Anders kun je alleen voor €15,99 de TNR-R (ofzoiets) downloaden. Vanochtend geprobeerd.

Geen idee, ik denk dat het voor lokale marketingdoeleinden is? Hetzelfde geldt voor de Yamaha tape machine app. Je ziet ze wel met AppShopper maar niet in de iTunes app store.

Jammer :(

Is die Europese TNR verschillend van de US versie? (waarom de andere naamgeving?)

Ik kan hier op 't werk niet op platselijke app store kijken...

misschien komt de prijsverlaging voor de europese tnr-i versie nog,
de europese is op dit moment ook helemaal niet in appshopper terug te vinden,
alleen de us-verie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back