Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zou de developer geen foutje gemaakt hebben? Dat het $2.99 moest zijn?

dat lijkt me toch waarschijnlijk met zo'n app. voor 299 dollar zal die in ieder geval niet echt veel verkopen lijkt me hahaha.

sunrizer heeft overigens ook weer een vette update gehad!
Sunrizer – a virtual analog synthesizer for iOS – has been updated.

Here’s what’s new in Sunrizer 2.1:
- Updated with Retina graphics
- MIDI clock synchronization
- New filters: Wave shaper and Power BPF
- Virtual piano keyboard velocity simulation
- Configurable instrument tuning, audio latency and MIDI inputs
- Optimized performance

sunrizer-synthesizer.jpg

Op z'n website:
ABOUT THE PRICE: First, we don't know what the final price for version 1.01 will be but it won't be $2.99 and it won't be $299

Beetje vroeg aangemeld bij de appstore volgens mij...

das goed nieuw, zeker voor die prijs, dus on my way to the itunes shop voor de polysix :D

Momenteel alle Korg apps met 50% korting!

En een nieuwe Korg iPad app, de "Korg iPolysix".
Nu met de 50% korting is deze €13,99 (introductieprijs).
http://appshopper.com/music/korg-ipolysix
kon het niet laten en gisteren gekocht en uitgebreid getest. Echt weer een geweldige synth.

Je krijgt 2 polysix synth engines met beide hun eigen step sequencer, daarnaast zit er een drum step sequencer extra in. Verder is erg gaaf dat elke knop op de synth ook weer een eigen mini step sequencer heeft voor automation doeleinden.

Soundcloud is geintegreerd om je demos te uploaden.

De opzet lijkt erg op de I-MS20 dus binnen enkele minuten ben je je eigen tracks al aan het maken. Hele vette synth app weer en die 14 euro meer dan waard naar mijn mening :)

Hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe hebbe!

...maar wel midi in?

Leuk dong hoor! Dikke shit weer.

Is er al iets bekend over nieuwe docks die de lightning connector op de Ipad 4 ondersteunen?
Het lijkt op dit moment namelijk nogal een vreemde investering om nog een dock voor de 30pins aansluiting te kopen.....of ze moeten gedumpt worden.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back