Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Resolutie is niet alleen het aantal pixels; resolutie is het aantal pixels per lengte/oppervlakte eenheid. De mini heeft dus zeker een hogere resolutie dan de iPad 2 - maar niet zo hoog als de retina.Een kwart maar zelfs, want de resolutie is zowel in de hoogte als breedte gehalveerd![]()
Lopen hier niet een aantal zaken door elkaar....de 4e generatie iPad en de iPad mini?
Volgens mij verwar je resolutie met ppi(pixeldichtheid, aantal pixels per inch).Resolutie is niet alleen het aantal pixels; resolutie is het aantal pixels per lengte/oppervlakte eenheid. De mini heeft dus zeker een hogere resolutie dan de iPad 2 - maar niet zo hoog als de retina.
Dat is allemaal een en hetzelfde. Bij computerspecificaties laten ze dat laatste gewoon handig (om commerciële redenen, wat anders) achterwege
Nee hoor. Note that for broadcast television standards the use of the word resolution here is a misnomer, though common.
In digital measurement, the display resolution would be given in pixels per inch.
Zoals ik al zei: het is hetzelfdePixels per inch (PPI) or pixel density is a measurement of the resolution of devices in various contexts
...diegenen die onlangs een iPad3 hebben gekocht vinden het niet zo leuk dat de verkoper c.q. Apple hen ten tijde van hun koop niet op de hoogte bracht van het feit dat de iPad4 er al aan zat te komen.

Guess what?!? de iPad5 komt er vast ook zo weer aan
Apple lifecycle is op het moment ongv 12mnd. als je wat wil zal je ooit moeten instappen

Verder vind ik 't mooi en goed spul hoor!!