Eh, niet om te spammen, maar zou je niet liever touchAble gebruiken?
ja das ook nog een optie, maar wel een van €25,- ... waar zit die meerwaarde dan in?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eh, niet om te spammen, maar zou je niet liever touchAble gebruiken?
ja das ook nog een optie, maar wel een van €25,- ... waar zit die meerwaarde dan in?
Dextah: volgens mij doen de huidige apps niets met midi clock signalen, syncen wordt een moeilijk verhaal. Zou mooi zijn als er een lijstje komt met apps die core midi hebben en dus midi kunnen ontvangen.
Gebruikt iemand Bleepbox? Is dat wat? Ik kwam ook Sunvox tegen, interface schrikt mij af, ziet eruit als een hele oude tracker. De recenties zijn positief. Gliss heb ik nog niet, ziet er erg vaag uit. Toro Mini Synth is wel gaaf, vooral de sticky keys functie (soort arpeggiator), ik kan alleen geen aangepaste presets opslaan?
Ik las ergens dat je in de Multitrack DAW app bij loops wel begin en eindpunt kan instellen. Dan zou je loops die niet helemaal lekker zijn opgenomen kunnen bouncen of resamplen naar juiste lengte (en met juiste tempo?). Misschien een oplossing om te kunnen werken met loops zonder tussenkomst van PC?
en, altijd leuk, een wenslijstje:
- Iets als Recycle als app
- De I-drum VST als app, lekkere interface op PC wordt dan nog beter.
- Looptastic en StudioHD in 1 geintegreerde app (=Ableton lite)
ja das ook nog een optie, maar wel een van €25,- ... waar zit die meerwaarde dan in?
.... thanks voor de tip Hanz
@tom32, maak je geen zorgen, de hele oude bibliotheek zit er in.
Prijs weet ik overigens niet.
We asked Vogel about CoreMIDI support and he said that the initial release will not have it, but that it may be coming later.
Over die Fairlight app...
Grrrrrrr....

bent dan is het jeugdsentiment.. maar als ik dan weer nieuwe onderdelen soundbanks ed moet gaan kopen dan haak ik af...... denk ik. als het nou een goedkope app was dan vind ik het een ander verhaal. maar deze is toch wel aan de prijs.Ik vind die "in-app aankopen" van nieuwe onderdelen/sets/upgrades juist wel een goede manier om apps "aan de gang" te houden,
ze houden het vaak langer vol qua updates enz. dan apps die toch al verkocht zijn en bij versie 1.0 blijven
Kent iemand een app voor de ipad waarbij je een track uit de ipod library kunt inlezen, start- en eindpunt kunt instellen en die sectie kunt loopen? En zelfs het tempo verlagen ? Lijkt me handig om lastige passages te kunnen oefenen...