Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kent iemand een app voor de ipad waarbij je een track uit de ipod library kunt inlezen, start- en eindpunt kunt instellen en die sectie kunt loopen? En zelfs het tempo verlagen ? Lijkt me handig om lastige passages te kunnen oefenen...

Ook die app van Moog kan dat.....

veel van de apps van Amidio zijn op dit moment in de aanbieding in de app store, dus als je nog op zoek was naar dingen als Hexatone dan is nu je kans om die goedkoop te scoren.

aanbiedingslijst:
ALL IPHONE MUSIC APPS ARE ON GRAND SALE!
naam - oude prijs - aanbiedingsprijs
Touch DJ 2 _________$19,99___$9,99
Seline for iPhone___$5,99____$1,99
Noise.io Pro________$14,99___$4,99
JR Hexatone Pro____$9,99____$1,99
iHolophone________$6,99____ $0,99
Star Piano__________$4,99____FREE

Quifster, bedankt, mooie tip. Ik heb alles gekocht behalve de DJ app, ik ben benieuwd. Noise i.o stond op mijn lijstje.

Wie een ipod touch 4 heeft, een paar Amidio apps hebben een bug waardoor je niet kan opnemen of exporteren. iig. hexatone, noise en de piano app.
Sowieso zijn ze geen 4.0 en vaak bijna een jaar niet geupdate. In hexatone zit die bug al sinds eind 2009 dacht ik.

Voor wat (leed)vermaak moet je eens op de site van beatmaker2 kijken...
Lijkt wel of ze doordraaien daar, moderators die mensen whiny bitches noemen enzo :okdan:

[/QUOUTE]

Voor wat (leed)vermaak moet je eens op de site van beatmaker2 kijken...
Lijkt wel of ze doordraaien daar, moderators die mensen whiny bitches noemen enzo :okdan:[/QUOTE]

Heb je een linkje?
Vroeg me vandaag nog af waar Beatmaker 2 blijft.

heeft iemand nog een tip voor een echt goede ipad DJ app? (dus waar je zelf met mp3's een beetje voor de fun kan mixen?).
er zijn er zoveel te vinden, dat ik echt geen idee hebt welke ik moet kopen.

wie heeft er goede ervaringen met een bepaalde dj app?

heeft iemand nog een tip voor een echt goede ipad DJ app? (dus waar je zelf met mp3's een beetje voor de fun kan mixen?).
er zijn er zoveel te vinden, dat ik echt geen idee hebt welke ik moet kopen.

wie heeft er goede ervaringen met een bepaalde dj app?

http://www.algoriddim.com/djay-ipad

Ziet er een beetje hip uit maar is echt tof.
Heb er al heel veel lol mee gehad en zou er zo een dj set mee doen :)

Wie heeft die Nlog synth?
Ik wil een leuke synth voor live.
Heb Minisynth Pro aangeschaft maar vind die erg tegenvallen en werkt ook niet echt lekker.

Wil die Nlog aanschaffen maar vond de gratis versie erg tegenvallen. Weet niet in hoeverre die met de Pro versie valt te vergelijken.

Heb die Crystalsynth maar dat vind ik ook niks en Ims20 is mono en ik wil wel een Polysynth.

Wie heeft die Nlog synth?

Ik heb eerder deze week NLogSynth PRO aangeschaft en ik vind het wel een leuke app.
Ik ken de gratis versie niet, maar zie wel dat de pro versie veel meer edit mogelijkheden heeft.
Met de klank ben ik best tevreden, maar in hoeverre deze verschilt of overeenkomt met de andere NLog versies, weet ik niet.

Ik heb nog niet alle mogelijkheden kunnen uitzoeken en uitproberen, maar er zitten wel handige dingen in. Zo kun je je spel opnemen (MIDI of audio) en werkte de app ook prima met de Remote SL.
Er staan wel wat demo's op Youtube, voor zover je die zelf al niet gezocht hebt.

groet

Tom

Heb die Crystalsynth maar dat vind ik ook niks en Ims20 is mono en ik wil wel een Polysynth.

Ms20 is als je met een keyboard speelt monofoon, maar kan wel 7 noten tegelijkertijd spelen.

De geluiden op de drumsporen kan je veranderen, je kan dus met wat programmeerwerk in de sequencer akkoorden spelen. Voor live gebruik heb je hier niks aan....

Heb de plastikman remix app geinstalleer, 2,39euro.

4 sporen sequencer met plastikman loops uit een stuk of 8 tracks, en delay en reverb effecten, en EQ.

grappig om even mee te klooien

http://remiix.net/

** edit, dubbelpost, gewist **

Ik hoop dat in Beatmaker 2 een goede wave editor zit om samples te editten. Ik mis ook nog de mogelijkheid om loops te bewerken met EQ en compressie. Sonoma Studiotrack heeft deze effecten, app is alleen veel te duur. Er zijn wat stand alone effecten, maar dat is niet handig.

Laatst gewijzigd:
Wat vinden we van Mugician?

(sorry, alweer de onvermijdelijke JR/DT connection, maar voor deze ene keer maak ik een uitzondering... :D

BTW, ExpressionPad schijnt ook goed te zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back