Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Gewoon even ingedrukt houden en dan krijg je allemaal kruisjes, dan even op het X-je drukken waarna je de vraag krijgt "verwijderen" en is'ie weg.
Kinderlijk eenvoudig.
Mini logic app zou vet zijn![]()
In de app zou het mooi zijn als het een delay, reverb, distortion (die goed over ze nek kan), Eq (zoals oxford), compressor, limiter, bitcrusher, sampler, drumcomputer (met vele roland sounds) en een paar mooi synths had (iets met meerdere osc's)
Dit lijkt mij wel erg vet![]()
Korg iElectribe Gorillaz Edition
YouTube - BeatMakerTV caught Feeding The Gorillaz iPad 2 Korg iElectribe
pretty wierd. niet mijn smaak.
Goed nieuws, Korg Electribe en Ims-20 hebben audiocopy functie gekregen. Nu kan ik loops bouncen naar Multitrack DAW.
Er was iets vaags met de gebruikers rechten aan de hand met die versie dacht ik ergens gelezen te hebben.....
Die wil nu sequencen met haar pianotje... maar zonder pianoroll, want dat snapt ze niet..
Sorry maar bij mij doet die dat dus niet!
Voor de goede orde. Ik activeer dus door op het cijfertje rechtsonderin te drukken het menu scherm. Daar vind je bovenin het scherm "Patterns". Daar druk ik op de patroon die ik wil verwijderen maar ik krijg dus niet dat gewenste kruisje/verwijder bericht!
Wat hou jij waar ingedrukt?
Dank bij voorbaat!
Ensa
*edit* het is ook niet voor mij, ik gebruik zelf eigenlijk geen apple producten, we hadden mijn moeder voor dr verjaardag een ipad gegeven als ideale laptop voor oudere mensenDie wil nu sequencen met haar pianotje... maar zonder pianoroll, want dat snapt ze niet..
ja volgens mij mag je de samples die in die app zitten niet gebruiken in je commerciƫle nummer. dus als je die samples gebruikt moet je ze laten clearen door de gorillaz.
Rebirth, iphone-versie en ipad-versie in de aanbieding