Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stiekem toch iMS20 maar gekocht, wel duur maar zeker indrukwekkend!!

Ja zo hik ik nog steeds tegen de Fairlight app aan... zeker omdat ik daar weinig over hoor. En ik ben altijd bang dat zodra ik hem koop hij de dag erna met 90% korting wordt aangeboden ofzo![]()

Om remoter met windows te gebruiken, moet je een VNC server installeren. Ik heb zelf het gratis programma UltraVNC gekozen en het opzetten daarvan is niet moeilijk.
Je installeert de server, stelt een wachtwoord in en vervolgens kun je met Remoter inloggen. UltraVNC vraagt tijdens de installatie of hij een mirror driver voor het beeld mag installeren. Ik heb het eerst geprobeerd zonder die mirror driver en daarna met. Met de mirror driver geinstalleerd, gaat het beeld duidelijk een stuk sneller.
Sjees, zo duur zijn die apps toch niet? 25 euro voor iMS20? Als je daar een paar avonden plezier van hebt is dat toch geen geld? Goedkoper dan de kroeg (in mijn geval dan).

Je kunt apps wel degelijk demo-en, alleen met een omweg.
Jailbreaken, installous installeren en je kunt de app proberen.
Je kunt apps wel degelijk demo-en, alleen met een omweg.
Jailbreaken, installous installeren en je kunt de app proberen.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
En uiteindelijk nooit meer kopen want je hebt 'm toch al.
Ik wil de iPad2 voor hetzelfde gebruiken als jij, momenteel gebruik ik Air Display maar de verversingssnelheid is me toch wat te traag ... werkt die Remoter beter volgens jou?