En weeral een bewijs dat hypes echt werkenMijn Ipad ligt hier ergens in de kast.
Hype apparaat.
Lig er niet meer wakker van.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En weeral een bewijs dat hypes echt werkenMijn Ipad ligt hier ergens in de kast.
Hype apparaat.
Lig er niet meer wakker van.

ik ben blij dat ik voor 32 gb ben gegaan, want als je eenmaal zo'n ding hebt gaat er ook een wereld voor je open aan leuke gratis apps buiten de muziek. Zit nu na een maand op 10 gb. En dan moeten al m'n samples er nog in en ga ik nog uren aan video schieten.
32 gb is wel iets voor de lange termijn ja. Als je voor minder gaat krijg je daar uiteindelijk spijt van denk ik.
Als je multitrack gaat opnemen helemaal, of complete rendersporen in songs verwerken.
hype of niet, ik vind ze zo handig dat ik ze echt overal voor gebruik, van midi controller tot synthEn weeral een bewijs dat hypes echt werken![]()
Momenteel afgeprijsd van € 3,99 voor € 0,79 de App "Rhythm Studio".
Het is een universele app.
Doe er je voordeel mee....
Op de site Appshopper heeft het een beoordeling van 4,5 (van max. 5) door 68 stemmers.
http://appshopper.com/music/rhythm-studio
Vraagje, als je bv van een ipod naar een ipad gaat, kan je dan alle universele apps direct meenemen ?

Ik wil ook graag een iPad hebben, enkel voor muziek te maken...hype of niet, ik vind ze zo handig dat ik ze echt overal voor gebruik, van midi controller tot synth
beste uitvinding voor in de studio sinds de laptop![]()

Sorry voor de miskoop.Die rhythm studio valt vies tegen, gelukkig is de schade maar 79 cent
Ik zag supersaw bij de Phoenix staan maar zelfs de subtractor van reason 1 klinkt nog beter.
Weer zijn de 808 en 909 weeeer sampletjes en niet eens van echt bruikbare kwaliteit als het om de 909 kick gaat.

Wellicht niet voor jouw van toepassing, maar zonder iPad (of Apple product) kan wel al een account worden aangemaakt. Daarmee kan je dan al Apps en andere dingen kopen/downloaden en zo aan die account koppelen.Dank Niel! Heb nog geen iPad.. maar wel bijna![]()

hype of niet, ik vind ze zo handig dat ik ze echt overal voor gebruik, van midi controller tot synth
beste uitvinding voor in de studio sinds de laptop![]()