Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zo net even steppolyarp (bedankt voor de tip hanz!) en animoog gekocht in de store.

Helemaal te gek dat je tegenwoordig die apps intern kunt koppelen, dus heb nu een aantal patterns uit de steppolyarp lopen via de animoog.

Dat wordt echt met de dag beter hoe dat allemaal werkt.

Die steppolyarp is fantastich echt een aanrader.

Net mijn iPad binnen, nu al problemen. Ik probeer Nanostudio te downloaden Maar steeds word er aangegeven dat MasterCard niet geaccepteerd wordt . ALS ik hierna probeer zonder Kaart te betalen geeft hij steeds weer aan dat mijn postcode niet klopt.
Kan iemand mij misschien uit leggen hoe ik op eenp simpele manner een app binnenhaal ?

Net mijn iPad binnen, nu al problemen. Ik probeer Nanostudio te downloaden Maar steeds word er aangegeven dat MasterCard niet geaccepteerd wordt . ALS ik hierna probeer zonder Kaart te betalen geeft hij steeds weer aan dat mijn postcode niet klopt.
Kan iemand mij misschien uit leggen hoe ik op eenp simpele manner een app binnenhaal ?

De meest simpele en probleemloze manier voor apps kopen bleek voor mij toch de i-tunes kaart, verkopen ze nu ook bij de AH supermarkt.

Zit je wel op de Nederlandse store? Als je bijvoorbeeld op de Amerikaanse zit kan het kloppen dat je Nederlandse kaart en adres niet geaccepteerd worden.

Ik begrijp het sowieso niet helemaal. Als je een nieuwe iPad hebt, dan zal hij je nog voordat je iets doet een land en taal laten kiezen (en ik neem aan dat je daar Nederland hebt gekozen, en niet iets anders), en je daarna een AppleID laten aanmaken. Als je gelijk een buitenlandse store krijgt als je de app store opstart zegt me dat er helemaal aan het begin al iets is misgegaan, of dat je een tweedehands exemplaar hebt en je nog in de settings van de vorige eigenaar zit...

5.2.0 bestaat helemaal niet, en ik heb tot nu to al 4 ipads en 3 iphone op 5.1.1 gejb'ed allemaal zonder problemen...

Je hebt gelijk

Ik bedoel iOS 5.1.1 met Jailbreak Absinthe 2.0.1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back