De iPhone versie is ook in de aanbieding,
nu maar € 0,79 i.p.v. € 7,99.....
![]()
ow shit !!
halen !!!! thnxsHier de link: http://appshopper.com/music/animoog-for-iphone
Die animoog voor ipad wacht ik tot ie weer 2,39 is. Ik heb nog geen ipad namelijk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De iPhone versie is ook in de aanbieding,
nu maar € 0,79 i.p.v. € 7,99.....
![]()
halen !!!! thnxs

Net mijn iPad binnen, nu al problemen. Ik probeer Nanostudio te downloaden Maar steeds word er aangegeven dat MasterCard niet geaccepteerd wordt . ALS ik hierna probeer zonder Kaart te betalen geeft hij steeds weer aan dat mijn postcode niet klopt.
Kan iemand mij misschien uit leggen hoe ik op eenp simpele manner een app binnenhaal ?
Net mijn iPad binnen, nu al problemen. Ik probeer Nanostudio te downloaden Maar steeds word er aangegeven dat MasterCard niet geaccepteerd wordt . ALS ik hierna probeer zonder Kaart te betalen geeft hij steeds weer aan dat mijn postcode niet klopt.
Kan iemand mij misschien uit leggen hoe ik op eenp simpele manner een app binnenhaal ?
Is het wel mogelijk om een app direct op de iPad te zetten of moet ik hem eerst op mijn computer zetten
De untethered jailbreak voor alle ipads op 5.1.1 is uit trouwens, voor het geval dat iemand dat gemist had...
iOS 5.1.1 JAILBREAK for iPhone 4S, iPad 3, iPod touch, iPhone 4/3GS, Apple TV!! Absinthe 2.0 - YouTube
Pas wel op dat je 5.2.0.nogwat download als je gaat jailbraken.
Versie 5.1.1 laat je device hangen voor zover ik gelezen heb.
5.2.0 bestaat helemaal niet, en ik heb tot nu to al 4 ipads en 3 iphone op 5.1.1 gejb'ed allemaal zonder problemen...