Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Verkijk je niet op die lijst. Da's de generieke spec en de meeste devices implementeren daar bijna niks meer van. Bij die seriële lijn op 12/13 staat al "iPod". En ik gok dat hij ook daar al jaren niet meer op zit.

25/27 is USB in beide richtingen (USB kent geen aparte in en out). De +/- is een twisted pair (in audio termen: balanced).

Iets anders tussendoor;
Volgens mij zag ik dat Apple voor de nieuwe ipod geen 30-pins connector meer gebruikt,
Volgende ipad zal er ook we'll geen meer hebben

Iets anders tussendoor;
Volgens mij zag ik dat Apple voor de nieuwe ipod geen 30-pins connector meer gebruikt,
Volgende ipad zal er ook we'll geen meer hebben

Zit er dik in inderdaad. Hopelijk worden accessoires met de 30-pinsconnector dan weer goedkoper :) Op zich is die nieuwe plug wel fijn want symmetrisch, maar als bezitter van een iDevice met oude connector heb je daar ook weer geen boodschap aan. Afijn, zou 6 zeggen...

Net iOS 6 erop gezet. Leuk hoor, alles is iets sneller, denk ik. Alleen YouTube is als app verdwenen...

Heee... nu je 't zegt! :(

Voor de iPad kan ik op de 1 of andere manier geen officiele Youtube app meer vinden.
Even een alternatief "Watch Later" geprobeerd en deze is meer dan prima.

Gratis, mogelijkheid om een filmpje te cachen en je hebt niet de restrictie met zoekresulaten die je met de officiele app wel hebt. Prima dus!!

Voor de iPad kan ik op de 1 of andere manier geen officiele Youtube app meer vinden.
Even een alternatief "Watch Later" geprobeerd en deze is meer dan prima.

Gratis, mogelijkheid om een filmpje te cachen en je hebt niet de restrictie met zoekresulaten die je met de officiele app wel hebt. Prima dus!!

die officiele app is er niet meer, wel voor de iphone, maar dat ziet er niet uit. Ik gebruik nu m.youtube.com maar dat is eigenlijk ook niks. Over een aantal maanden schijnt er overigens wel een echte google youtube app te komen voor de ipad, maar die is nog niet klaar.

Ik ga die watch later eens even proberen.

Ik vind het maar mooi @#$@#$@3 dat die youtube app weg is, ik gebruikte die echt elke dag.

Die nieuwe apple maps vind ik ook niks. Ik ben nog niet echt enthousiast over dat ios6 op deze manier. Enige leuke toevoeging als gadget vind ik siri tot nu toe, maar meer dan een gadget is dat eigenlijk ook niet.

edit: watch later getest, vind ik ook niks, je kunt niet door de kanalen browsen waar je op geabonneerd bent. Voor zover ik het kan bekijken is er nu maar 1 alternatief en dat is in flipboard voor elk abonnement kanaal een aparte magazine page maken in flipboard. Tsjonge wat een teruggang dit :(

Laatst gewijzigd:
het was even zoeken maar 'nowbox' is een goeie app voor het bekijken van youtube kanalen waar je op gesubscribed bent. Voor het gewone youtube werk kun je dan 'watch later' gebruiken.

FoxTubeHD is fijn! Kost wel €3.99

Ik kwam gisteren net Hokusai tegen, die is gratis en ziet er veelbelovend uit. Je kan wat extra option packs kopen zodat je bijv. ook AudioPaste kan gebruiken en wat effecten etc.

Dank die had ik ook gevonden maar dat is echt een platte editor. Ik zoek iets waar ik makkelijk mee kan loopen. Of snel verschillende loops achter elkaar kan plakken.

Hoe minder Google op devices van Apple hoe beter voor Apple. (en zelf ben ik ook niet zo'n fan van Google)

Google maps was aardig maar Maps van Apple is zeker niet slecht. Het mist nog het 1 en ander ivm Google Maps maar dat had ook niet anders gekund aangezien de voorsprong die Google heeft. Geef het een jaar en Apple Maps is stukken verbeterd.
Waar ik wel van baal is dat de iPhone 4 & iPad 2 geen Siri hebben en je dus geen informatie te horen krijgt tijdens het navigeren. Hopelijk voegt Apple dit als nog toe aan de voorgaande toestellen want volgens mij kunnen die dat makkelijk aan.

Hier nog 2 videos met de MiC van Apogee.

Dank die had ik ook gevonden maar dat is echt een platte editor. Ik zoek iets waar ik makkelijk mee kan loopen. Of snel verschillende loops achter elkaar kan plakken.

Deze misschien iets voor je? http://loopyapp.com/

Leuke van menige app is natuurlijk dat onafhankelijke developers met goede ideëen en voldoende programmeervaardigheid via iTunes een groot publiek kunnen bereiken. Dit geldt ook voor de app Loopy. About: http://atastypixel.com/about

Mogelijk interessant voor jou om te blijven volgen is zijn app waar hij nu mee bezig is, Audiobus: http://audiob.us/faq

Toevoeging:
Kwam een interview tegen met Sebastian Dittmann (verantwoordelijk voor de app Soundprism Pro) die samen met Michael Tyson (verantwoordelijk voor de app Loopy HD) Audiobus aan het ontwikkelen zijn op Synthopia: http://www.synthtopia.com/content/2012/09/17/what-is-audiobus-how-will-it-change-mobile-music-making/

Laatst gewijzigd:
Heren,

Ik zoek een gratis app voor me iPhone. Evt iPad. Om audio te editen. Ik doe nu veel met sound studio. Maar wil on the road strak kunnen editen zonder meteen me macbook mee te nemen. Meestal maak ik een disco edit van max 40 elementen. Knip op de sample nauwkeurig en ben dus opzoek naar een intuïtief programma zoals sound studio.

Dank!

http://itunes.apple.com/nl/app/beat-twirl/id423200027?mt=8

Lekker leuk dat ios6, wel jammer dat een aantal apps niet meer werken.
Curtsis, CSgrain......doen niks meer...youtube app weg.....lekker tof.
Downgraden kan niet.....nog ff en dan gaan we toch maar jailbreaken, wat een gepruts,

Apple verplicht je bijna om te hacken..

google is ook evil, maar hun maps en vooral search heeft me meerdere malen geholpen waar navigatie (in tokio bijv) aan het falen was. Ik blijf bij 5

....en toen die beveiligingsvragen.. heeft me weer effe bezig gehouden. Uiteindelijk via iTunes geregeld. De AppStore vond het allemaal niet goed genoeg. Iets ongeldigs.... stom spul.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back