Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
wat ook als een tierelier werkt is de trackpad app. nu is mijn ipad de muis en toetsenbors van mn macbook. en je kan er ook apps mee openen.

iPolysix doet het uitstekend in de Synthstation49, maar ook op m'n iConnectMidi reageert hij prima.

kon het niet laten en gisteren gekocht en uitgebreid getest. Echt weer een geweldige synth........
.........Hele vette synth app weer en die 14 euro meer dan waard naar mijn mening :)

+1 :D heb prima kunnen klooien met de app. Erg leuk. Ben alleen nog benieuwd naar hoe je het beste je jams kunt opnemen. Ben niet zo van die pattern mode.

Stepsequencer is daarentegen wel weer heel handig en uitgebreid. factory presents geven een aardige indruk maar schreeuwen om personalisatie van de gebruiker. Die dan ook makkelijk zijn op te slaan.

13,99 well spent!

Update van Rebirth heeft nu midi sync Control! Dus lekker met je hardware vintage Roland gear en je soft vintage Roland gear spelen!

KORG iPolysix [Voor iPad & iPad Mini]

KORG iPolysix [Voor iPad & iPad Mini]

Ik zag dat KORG een iPad versie van de Polysix hebben uitgebracht voor de iPad & iPad Mini. Ik heb hem nog niet gekocht, maar ik moet zeggen dat de filmpjes toch wel erg overtuigend zijn!

Prijs: €13,99
Link: KORG iPolysix

(Overigens is de iMS-20 nu ook in prijs verlaagd tot €13,99 i.v.m. de introductie van de iPolysix)

Auria is trouwens op het moment 50%. Nu €21,99, niet iets wat ik zou kopen maar wellicht interessant voor anderen.

Net toch de iPolysix maar aangeschaft en wat zitten proberen, wat een gave app!

http://soundcloud.com/dylanviset/funky-stabber-1

Laatst gewijzigd:
iOS 6 slurpt meer battery...

gisteren geupdated naar ios 6

batterij gaat nog even lang mee ;-)

Auria is trouwens op het moment 50%. Nu €21,99, niet iets wat ik zou kopen maar wellicht interessant voor anderen.

Deze staat toch gewoon voor 44,99? Of is de actie alweer afgelopen?

Ik heb gisteren technobox2 gekocht. audiorealism app met goeie 303 clone!

iPolysix doet het uitstekend in de Synthstation49, maar ook op m'n iConnectMidi reageert hij prima.

Ik ga van de week ook zo'n ding bestellen. Die iConnectMIDI. Kwam er vanmiddag achter dat m'n M-Audio midisport m'n mac 20 seconden langer laat opstarten en afsluiten.. :stupid

Vraagje, ik zoek een app waarmee je simpelweg enkele samples kan afspelen door onder een knop een sample te gooien, max 10 samples ofzo, verder hoeft er niks mee te kunnen.

Wat is er dan verkrijgbaar?

Ik heb er een paar free Demian, maar die kan je updaten voor meer samples. nu maar een paar per stuk ofzo.

SamplerHD Lite
DJSampler

Die polysix is wel erg vet idd. Leuke effecten zitten er ook bij ipv de standaard chorus

Ik moet wel zeggen dat al die externe geluidsdingen zoals IODOCK en Tascams iu2 eigenlijk alleen maar goed werken op een ipad2, ik heb een 3 en ondervind best veel bugs/shit ermee..let dus op

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back