Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk er ook over een IU2 aan te schaffen, ben je er tevreden over....Ik heb er een Tascam iU2 audio/midi interface aanhangen.....
Ik kan wel wat hulp gebruiken bij het kiezen van een geschikte sequencer voor mijn ipad 1, 32Gb
Beatmaker 2 is erg goed en zeer uitgebreid, doet volgens mij alles wat je wilt.
Misschien Nanostudio een optie...
Ik denk er ook over een IU2 aan te schaffen, ben je er tevreden over.
Hoor graag wat je ervaringen zijn.
Kan beatmaker direct de audio van apps met een virtual midiport opnemen, of is dat een feature wat alleen met audiobus compatible apps kan?

Ik denk er ook over een IU2 aan te schaffen, ben je er tevreden over.
Hoor graag wat je ervaringen zijn.
iPolysix is available for 50% off until Jan. 31st!
Beatmaker2: lijkt me een goede kanshebber. Maar kan ik hier audiotracks opnemen en de overige tracks gelijktijdig beluisteren?
Ziet er leuk uit idd.Livefx; een soort kaosspad voor op je iPad, is uit.
ziet er leuk uit en gratis enzo maar fucking alleen voor ios 6. fuck.
http://youtu.be/PCZbRHYahoM
Hallo,
ben op zoek naar een sequencer zoals numerology, maar dan voor de ipad,
zijn er hier mensen die zulk weten ? met midi out uiteraard
.
ik ben toch maar eens overstag gegaan en heb de Yamaha TNR-I (tenori-on) aangeschaft. Na de truuk om de TNR-I in advanced mode te zetten kun je elk van de 16 sporen in elke mode zetten (zoals bounce, random, score, push, etc..)
Ik vind het echt een geweldige app, zeker in combinatie met hardware. Draait ook megastabiel. Ik zal binnenkort eens een demootje maken van de app in actie met wat hardware.
wat mij betreft een aanrader deze app aangezien het weer eens een andere manier van muziek maken is.
Ik weet dat je ook Aurora hebt, hoe verhouden deze zich tot elkaar? Aurora heeft wat weg van de Tenori-on, en heeft midi out. Ik heb zelf Aurora, duurste app ooit door mij aangeschaft... :-)
Kan iemand dit beantwoorden? Reeds opgenomen tracks (audio en/of midi) afspelen tijdens audio-opname. Of kun je alleen de metronoom ten gehore brengen tijdens audio-recording?