Ik denk dat third party developers een beetje moe worden van de geslotenheid van de hw specs van die poorten en dat elke ipad variant weer een verloopje of eigen ontwikkeling nodig heeft. Ik ben er wel achter inmiddels dat ondanks de 30pins connector die op de 1,2en 3 ziten dat er hw matig wel degelijk verschil in zit.
Beetje nutteloos als je als fabrikant binnen 1, 2 jaar je ontwikkelkosten en omzet moet halen, want dan is er weer een ander model met een andere connector....
Industriestandaard is ver te zoeken. Al die ipad 1/2/3 dingen heb je niets meer aan als je een 4 koopt. Iodock, iu2, al die line6 dingen etc, kan je gewoon niet meer gebruiken, terwijl er aan die audiospecs niet iets veranderd is ofzo (naar mijn weten), dus waarom weer een andere connector? Zo maken ze hun eigen accesoiresmarkt kapot......vreemd hoor dat apple steeds meer kritisch wordt bekeken.ook door de fanbois. NOT
Zelfde als dat je mac met elke versie een andere display aansluiting heeft en je voor 30 euro elke keer een verloop mag kopen wil je je oude monitors gebruiken. (heb ik inmiddels ook al 3 x mogen doen) En het gekke is, de resolutie blijft echt hetzelfde en de kleuren niet mooier ofzo (sarcasme) dus waarom elke keer een ander connector? Ik heb wel vermoedens...