Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ontvang een bericht dat morgen apps gratis zijn bij appstore. Details heb ik niet, en voordat ik een chaos of stormloop creëer, ik weet ook niet of het waar is.

Leuk voor iemand met wat meer tijd op dit moment om uit te zoeken hoe het zit?

Ha, bedankt voor de info. En ik had inderdaad even verder terug moeten lezen, ik deed e.e.a. even tussendoor, dat is dan niet handig van me.

Met het gevaar dat ik hier dubbel post, ik heb niet alle 40 pagina's scherp van dit topic:

de App Iculture geeft dagelijks nieuwsberichten welke apps tijdelijk gratis of afgeprijst zijn, hier zitten ook de apps bij die tijdelijk gratis zijn in het kader van 5 jaar app store.

Er zijn ongetwijfeld nog wel meer van dit soort apps of websites.

Heb zojuist de tegenhanger van de Alesis IO-dock besteld, de Behringer Istudio IS202, bij Bax-shop voor slechts 134 euro.
De Alesis heeft 4 weken levertijd, dat duurde me te lang. De Behringer is wat logischer opgebouwd, met gewoon alle aansluitingen aan de achterkant, behalve de koptelefoonaansluiting. Ook zitten de knoppen voor de diverse kanalen boven op het apparaat en niet zoals bij de Alesis ergens verstopt aan de achter of zijkanten.
Ik ben benieuwd hoe het mij zal bevallen. :{

Het schijnt trouwens ook zo te zijn dat Behringer met een versie uitkomt voor de ipad 4 met de nieuwerwetse dockaansluiting, de Istudio IS202L. :eureka:
Alesis heeft dus wat in te halen.

Ik snap per definitie niet dat fabrikanten geen versie maken met een verwisselbare aansluiting zodat beiden connectoren gebruikt kunnen worden. Dit is wat mij (en waarschijnlijk vele anderen) tegenhoud om zo'n dock te kopen. Zodra je een iPad 4 koopt heb je nog een duur stuk plastic over......

Ben erg benieuwd naar je bevindingen met de Behringer iig!

Ik heb zelf een iO Dock, maar ben heel benieuwd naar jouw bevindingen met de Behringer.
Ik vind de inderdaad de indeling van knoppen en aansluitingen wat handiger dan die van Alesis.

Volgens mij heeft de Alesis iO Mix wel de mogelijkheid om de oude danwel de nieuwe connector te gebruiken.

Overigens werkt mijn iO Dock in combinatie met een verloopstekkertje prima met mijn iPad 4, maar toegegeven, het ziet er minder fraai uit.

Oh ok, met een verloopje werkt het dus gewoon?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back