Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ter info, hou er rekening mee dat je voor Animoog nog apart moet betalen (in-app) voor midi-out.

Dit heb je dus niet standaard. Wellicht geen probleem of niet nodig,
maar dan ben je nu vast op de hoogte hoe dit zit.
Dit kost dacht ik € 4,49 extra voor midi-out.

animoog klinkt erg goed vind ik.
alleen het opslaan van een audiofile is wat lastig , dat gedoe met desktopcopy etc.
de polysix is wat meer rechttoe rechtaan, klinkt oke en kan je niks mis mee doen.
qua sound echter en van apartigheid/ interface vind ik de animoog echter leuker

Ik heb ze beide en moet zeggen dat ik polysix toch leuker vindt.
Drumsynth + 2 synths + toffe stepsequencer mixer met fx die best leuk zijn.
Soundwise gaat animoog veel verder maar de Polysix is weer een groovebox zeg maar.

Heb nu de electribe, de PPG en de animoog gekocht, en cubasis. Even kijken of ik het Wim Kok gehalte weg uit mn iPad kan krijgen...

En dus Figure. VET!

Animoog is wel heel erg van de in-app aankoperij, dat staat me altijd wat tegen. Beetje jammer.

I o dock

I o dock

Ik heb net het alesis io dock van OJS over gekocht en heb wat vragen.

Is het de bedoeling dat ik de ipad gewoon in het dock schuif en zou hij dan moeten werken.

Klopt het dat als je het dock een beetje scheef houd de ipad er gewoon uitglijd?

Op de en of andere manier lijkt het wel alsof de ipad heel erg los verbonden zit met het dock, in ieder geval krijg ik geen geluid uit de hoofdtelefoon, behalve een beetje gekraak als ik de ipad een beetje beweeg.

Ik heb net het alesis io dock van OJS over gekocht en heb wat vragen.

Is het de bedoeling dat ik de ipad gewoon in het dock schuif en zou hij dan moeten werken.

Klopt het dat als je het dock een beetje scheef houd de ipad er gewoon uitglijd?

Op de en of andere manier lijkt het wel alsof de ipad heel erg los verbonden zit met het dock, in ieder geval krijg ik geen geluid uit de hoofdtelefoon, behalve een beetje gekraak als ik de ipad een beetje beweeg.
Heb je een iPad 3?

Gelukkig gekocht van een medeforumlid die hier net zo mee in zijn maag zat als ik en hem direkt terug liet sturen.

Ben nu natuurlijk weer wel op zoek naar een ander exemplaar.

Dus, wie heeft er nog 1 staan.

Tia...ik dacht ook een alesis io dock overgenomen te hebben maar helaas...de verkoper heeft hem uitgeleend en nog steeds niet terug gekregen

Zijn er ook al docks, midi interfaces en audio interfaces etc voor de ipad air? Krijg een air maar was er al achter dat die een andere aansluiting heeft.

Kan zelf niet echt wat vinden eigenlijk.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back