Midiman Oxygen 8 USB?

Sycorax

Ouwe rot
Weet er iemand een winkel in Nederland of België waar ze deze verkopen? Of misschien een on-line winkel die in België levert? Ben namelijk zeer geïnteresseerd in dit keyboard...

oxy8_back.jpg

thanks guys! :)

Euhh nee zo bedoel ik het niet, maar de zaak ligt 100 meter van mij vandaan en ik koop er nogal eens wat.

Maar je mag me 150 euro storten hoor, zolang je geen ranzige dingen van me gaat verlangen.

Ik heb 'm al een tijdje geleden besteld bij European Musician. BamBam, zijn ze al binnen of niet?

15 Januari. Er waren(?) wat problemen met de levering. BamBam is daar de shopmanager...

Ik heb mijn mixer al zeker 2 weken binnen, dus wat dat betreft geen problemen.

Mafico, de importeur heeft belooft dat ze deze week binnenkomen.

De partij zat in een comtainer met, geloof het of niet, ganzeveren en die mocht niet door de douane omdat er verkeerde papieren bij zaten.

afg. Dinsdag zijn ze toch de grens over gegaan, en worden dus deze week uitgeleverd.

zucht....gelukkig. We hebben er al een berg van verkocht.

Ach, ik ben blij dat ik gewacht heb (ik kan heel geduldig zijn), want het is echt een heel leuk apparaatje!

Nou, eerst deze maar eens even onder de knie krijgen. Ik ben echt een MIDI-maagd, maar ik weet nu een beetje hoe het allemaal te 'assignen' is. Alleen, als je de apparaten in Reason moet configureren met je MIDI controller, dan ben je nog wel even bezig...

ok, die oxygen8 heeft mijn interesse ook, lekker makkelijk voor thuis...op hun site kan ik nie zoveel info vinden, in de manual ook nie..

over de controllers: zijn ze alle 8 vrij programmeerbaar over alle 127 MIDI cc's?

kan je elke controller individueel ook een eigen midi kanaal toekennen?

kan je presets opslaan van controller-settings? zo ja hoeveel?

thanx, Olaf

Olaf,

Alle 8 knoppen zijn inderdaad vrij programeerbaar over alle MIDI cc's.

Of je aan iedere controller individueel een MIDI kanaal kan hangen weet ik niet zeker, maar volgens mij is dat niet mogelijk.

Presets opslaan van controller settings is niet mogelijk (volgens mij), maar de presets die ik erin had gezet voor gebruik in ReBirth, staan er nog steeds in zelfs na het uitschakelen van de stroom, dus...

BamBam, kan jij hier wat uitsluitsel over geven?

Back