• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Keyspan USB -> Twin serial adapter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

tumult

Advanced Gember
Het is welliswaar een computeronderdeel, maar wilde jullie deze toch niet onthouden...

Keyspan USB -> Twin serial adapter
Dit kastje zorgt ervoor dat je op je mac een seriele poort hebt (OS 8 en 9 only), check de voor de specs even google...

Dus heb je nog een Opcode midi interface of andere seriele gear, dan kun je t hiermee weer gebruiken op de mac (die hadden standaard geen seriele poort)

Ze zijn erg zeldzaam en een stuk makkelijker mee te werken dan de andere oplossingen die er zijn om van je modem een seriele poort te maken..

Vast prijs; 20 euro (heb ik er ook voor betaald), in de doos, met installatie-cd.

Hij is er nog.. Deze zie je niet zo vaak. Erg handig voor de oude mac. Met doos en cd met drivers, eigenlijk als nieuw in de verpakking.

Iemand?

Nog een schop dan maar..

Als je dit kassie hebt en je scoort er voor een prikke een opcode studio4 ofzow bij, dan heb je alles wat je nodig hebt voor weinig.. Wie maakt me los, ik heb er nu twee en dat kan niet de bedoeling zijn...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back