tja, toen ik -na de nodige online info te verzamelen- Maschine kocht, wist ik wel degelijk wat ik kocht : een controller die perfect geintegreerd is met de bijgeleverde software die je zowel standalone, als in een DAW (als VST dan) kan draaien, niks meer en niks minder.
Staat er ergens iets over zn audio uitgangen ? dacht het niet, dus hoe kan het dan standalone zijn
staat er ergens iets over geheugen waar ie zn samples inlaad (zoals elke sampler dus) ? neen dus
Dat er mensen zijn die zich laten beetnemen door zich niet serieus te informeren is hun eigen domme schuld...trouwens als je iets of wat op de hoogte bent van de prijzen van soft en hardware zou je weten dat voor die 549 euro dat dit alles kost, in hardware vorm ongeveer NIKS te krijgen is wat er ook maar in de verte op trekt.
Of een MPC 500 misschien ? Laat me niet lachen...
Ik zie ook geen enkele Maschine video zonder een laptop erop.
Ik heb een MPC 5000 én een Maschine en het spijt me zeer maar sinds ik Maschine heb gebruik ik nog amper de MPC.
Met Machine ben je énkel gejost als je denkt dat je'm zonder PC kan gebruiken, maar dan ben je gewoon dom.
Dit is precies wat ik ook zoek, controllers werken vrijwel nooit naadloos samen met software, mijn Novation SLMKII komt een eind maar heeft niet die feel. Ik kom van de MPC's heb er 4 gehad, dat hoef ik niet ik zoek die perfecte tussen modus en Maschine zou dat precies kunnen zijn.
@Raphie: je komt over als een echte hollandse muggenzifter.
(dit kan trouwens met een AKAI MPD ook als je de controllers mapped)