Roland TR 808 gezocht

Status
Please reply by conversation.

GlennVS

Nieuwkomer
Ik heb net een verkoop van een TR808 op dit forum gemist. Ik vraag mij af of hier wel reacties op gaan komen, maar ik kan maar proberen.

Ik zoek dus een TR 808, niet gemodificeerd en wil er 1300 euro voor dokken.

Ik zoek btw ook nog een midi -> sync24 converter. Dus die koop ik erbij ingeval dit ook aangeboden wordt.

Mazzel pik ik wacht al een maand op een reactie.. Die anderen had ik ook gemist helaas was op vakantie net.. Veel plezier ermee iig;]

Er was gisteren even eentje op marktplaats voor 900 euro. Belde een paar keer maar er werd niet opgenomen. Toen die avond nog even een keertje proberen: kreeg te horen dat het zijn advertentie niet was (en de rest kon ik niet echt verstaan, allemaal lawaai op de achtergrond lol), kort daarna was die advertentie kennelijk ook verwijderd.

Heb je die 808 gekocht? :P

Ik heb die knakker ook een paar keer gebeld, maar hij nam idd niet op en belde niet terug.

Ging er al vanuit dat het een hoax zou zijn, te goedkoop, niet bieden en zeggen dat je stopt met de hobby, 808 op de foto met andere gear, maar die had hij niet te koop aangeboden.

Wat een tijdverspilling ook om dat soort shit te doen, echt.... Maar opzich, de prijs was nog wel geloofwaardig toch? Ze zijn op ebay op het moment idd superduur, maar ik dacht dat ze wel goedkoper geweest zijn enkele jaren terug of niet?

heb er nog eentje

heb er nog eentje

ik heb er nog eentje maar ben nog aan het twijfelen om hem wegtedoen......ik zoek een summing mixer dus als iemand er eentje heeft om teruilen?

by the way heb ook ergens die midi sync box liggen voor de TR-808 in perfecte staat.......

mail me djbabybang@gmail.com

Status
Please reply by conversation.
Back